2022年10月17日 星期一

賭仔係咪容易SHORT 一D?

今日我又係照平常週末咁, 用個 搭巴士的週末PASS, 去滿地可外邊D 鄉郊遊玩. 等車時, 見到有同胞又來等車, 咁條龍D人又唔多, 計埋佢都係得3~4丁人, 佢要打尖插隊, 唔係由佢囉. 我都無佢咁好氣, 死性不改..... 唉..... 

我初頭都唔知道佢係賭仔, 巴士經過印地安土著保留區內的賭場, 佢就落車, 點知落車時, 佢同個西人巴士司機講..... 煲冬瓜"再見"...... 啊...... 真係耐人尋味了... 可能係..... 

1. 佢同個 巴士司機識得咖喎, 個巴士司機好仰慕佢D煲冬瓜, 佢係天朝大國的子民.

2. 佢見我上車時, 同巴士司機講法文, 為到要教導我唔好忘本, 佢同巴士司機講煲冬瓜.

3. 佢為到證明佢唔係去賭場返工, 證明佢入賭場係做大爺,  證明佢唔需要講法文來生活, 個巴士司機會遷就佢.

4. 佢賭錢賭到SHORT左, 仲以為自己仲係國內, 仲以為佢係坐緊富豪大班司機開的 LIMOUSINE.

大家諗下係邊個可能性高D? 又或還有其他可能?

到我由巴士落車去遠足時, 我想起這個同胞正在賭場上博殺緊, 面對美麗風景, 人生如此美好, 為何在賭場過呢? 連帶人的腦筋都無咁清晰敏銳了, 做埋D傻決定.

其實, 我這裡越來越要講多D法文, 可能到我將來入老人院時, 我要講法文了. 住得係度, 就要預左第一時間同人講法文了.



沒有留言:

張貼留言