2022年10月17日 星期一

英國拉示威者入去群毆一事, 任何海外華人都不能視而不見, 都要齊齊發聲遣責!!!!

 唉...... 其實呢, 我JJ真係好唔想出來表態, 講英國發生果單野, 不過呢, 如果我唔表態呢, 將來容乜易加記都好似咁?

老實講, 人有人示威, 我一直都無參加的, 頂多提議示威人仕計計成本效益, 自己付出的代價, 會否換來更大的效益?

只是D人由領館出來拉人入去群毆, 最過份係..... 領館內打人果D人, 係著哂頭盔護甲衣FULL GEAR, 即係佢地一早有預謀, 由果個白頭佬出來撕毀示威者直幡來引開公眾注意, 來配合其他人出來拉人入去, 這個係任何打算安居樂業的海外華人, 所不能也不應該視而不見. 

這些可否叫做魔瓜? 可否叫做白色恐怖?

喂..... 我JJ一家人幾十年前, 一聽中英聯合聲明, 就移民他方, 從不想跟任何人有衝突(肯定唔係任何勇武), 在移民國家裡安居樂業, 生活美好. 我家係1949年前已經係突區安居樂業, 是實實在在的老資格港人, 曾被某些儻媒報刋稱為 - 最友善的突區居民. 因為一早已經移民他方, 從沒有因為上邊攪開放而獲利, 我家生活安好, 一向都跟供慘儻拉唔上任何關係, 更沒有欠供慘儻.

係咖, 2009年突區果個北官周X叫港人: "唔鐘意就可以移民他方!" 喂, 現在人人都怕左呢班大帝, 走左去外國, 乜班大帝現在又改口嗱: "唔鐘意就可以移民上天堂!"

又係咖, 好多同胞D餐館和生意舖頭, 成日都拍烏蠅, 咁多年都唔執笠, 分明就有古怪.......! 我前幾篇講"網上充生哂" 果篇中, 那個侵害者一家所經營的印刷店, 開左成10年都係拍烏蠅, 到左前幾年先執, 其實真係好古怪, 俾著係我, 咁樣的生意, 我1年就執左佢, 唔好再累自己和別人啦, 有乜可能連蝕10年錢都唔執, 仲有人來接佢手?

唉...... 最初我還以為這些同胞艱苦經營, 好意入去帶點少少生意量, 西人一見我入去, 就會跟住入去. 不過, 原來這些全都是對我這些善良好意的人, 一個天大的恥笑!



8 則留言:

  1. 唔好忘記上面又啱啱換咗揸fit人(新財相侯俊偉,太太是大陸人,在孔子學院任教過;還有親中的辛偉誠喺後面扯緊線)。
    好懷疑在這個時候郁手,不可能只是偶發或者巧合。應該有知會過上面先敢郁手,目的是試探英國佬的能耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係有打籠通, 咁, 大家就更加一定要發聲了. 不過, 大家唔好一想就想到大6人一定係點點點, 可能又唔係一定咖.

      刪除
  2. 多謝回覆。
    當然大陸人唔一定點點點,不過佢老公身為國會議員仲走去教孔子學院(佢冇可能唔知個葫蘆入面賣緊乜嘢藥吓嘩?),I rest my case。希望佢真係以前好天真好傻,不過現在已經長大了。
    雖然BBC幾乎頭條報道,不過身邊的英國人朋友似乎不太關心。畢竟英國現在日子艱難,對一般人來講,搵食最緊要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過去教小朋友中國歷史, 不過就唔係孔子學院, 只是現在無再去果個宗教組織了, 因為有些想法, 我唔同意果度D人囉, 現在我雖不致於反對佢地, 但也不會支持這些人囉, 我諗當事人都係咁囉! 再經過今次領館事件, 就真係會反臉了. 大部份移民國的本地人, 都係關心自己的社會狀況有無轉差, 不會關心移民他們老家的事, 除非真係好影響當地社會. 作為移民, 應同移民國的社會制度, 支持佢地, 並作出少少貢獻, 咁就得咖, 啦.

      刪除
    2. Yes and no.
      你開了這個博客,我在這裏留言,大家討論,就表示我們仍然關心香港的事。
      不過既然身為英國公民,我在英國人面前,只會討論英國的事情,絕不會「講好香港故事」,令人以為我「身在曹營心在漢」。

      調查了個幾月都未出結果,似乎會跟去年11月尾倫敦唐人街的打人事件一樣,不了了之。

      如果在外國的中国人不收殮一下自己的行為,有朝一日中國和西方國家開拖時,我相信他們的下場會跟二戰時在美國的日裔一樣。

      刪除
  3. 有一點我覺得奇怪的是:通常這些dirty work會留俾小粉紅做,不用使館人員整污糟隻手。
    英國大把留學生,重賞之下必有勇夫,點解要自己郁手?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在大跳忠字舞的年代, 有乜係唔可能呢? 現在再唔係"重賞之下必有勇夫", 而係...... "表忠之下...... 必有大龍鳳"

      刪除
    2. 表忠之下...... 必有大龍鳳 😂

      咁嗰個被人打嘅,都會大難不死必有鑊粥。

      刪除