2014年10月4日 星期六

佔中系列 6 - 為何演慣黑社會的演員, 咁都唔明白?

其實, 我實在太理解現在香港發生D乜事, 因為我有睇港產黑社會電影嘛.... 

曾經有部電影, 內裡講: "要班古惑仔幾天無工開, 香港一定反轉!"

言猶在耳, 哎喲, 乜佔中D人走左去旺角和銅鑼灣呀, 仲要封住條路, 即係要班古惑仔無飯開姐.....

當然, 我絕不是認為古惑仔岩, 相反我覺得黑社會令香港社會倒退. 

不過, 我有次零晨係旺角彌敦道見警察4人一組行咇咖, 那時無事又無風無浪, 警察都要4人一組才安全呀. 現在D人斷左人地米路, 全部古惑仔出哂街上呀, 你話要幾多警察先可以保護到班示威者? 唔通調哂全港所有警察去咩? 平時都唔可以突然抽咁多警力去啦, 何況現在情況咁混亂?

我想, 其中未必會有警方和黑社會勾結, 但現在情況已經傳達了一個香港失控的訊息, 每個香港人應該關注.

沒有留言:

張貼留言