2014年10月21日 星期二

靚仔走左樣, 都係榶之過.....

係我家初來移民時, 係唐人街有個靚仔.... 嗱..... 連我都叫佢做靚仔, 佢就一定唔差得去邊. 

當時, 常常見佢一件皮褸, 一個電單車頭盔, 一雙窄身牛仔褲, 一雙高管皮靴, 就知道佢係電單車愛好者, 見佢旁邊常常有些鬼妹. 

好啦, 我當時有點羡慕佢, 人又生得靚仔, 英法文又好, 最少我一定無佢竹昇咁好啦. 

後來..... 唉..... 見佢漸漸走樣, 大約十年前, 開始見佢行路拐了腳, 初時還以為佢不幸地遇上交通意外. 

這幾年時見到佢, 佢老左好多好多, 我諗佢同我咁上下年紀, 不過, 佢現在十足個阿伯咁, 滿面皺紋, 滿頭白髮, 咀又歪了說話不清. 

我心裡感到佢一定唔只遇上交通意外咁簡單. 

就前幾個月, 行經過唐人街又見到佢, 有對母女又經過, 個女望望我, 個老母就望望佢講: 如果第日我個女婿變成咁, 就真係陰公囉.

其實真係幾HURT咖, 白馬王子現在俾D異性和佢阿媽咁講.

前幾個星期, 係唐人街餐館裡又見到佢, 佢坐我後邊, 我一聽佢向待應點菜: 奶茶走糖, 公司三文治唔要薯條, 一碗雲吞麵. 

我才驚覺到佢中係過風, 唔食得糖和澱粉質的食物, 不過, 佢食量都好多呀. 我一個公司三文治都已經嫌多了. 

其實, 可能佢以前唔戒口, 吸取過多糖和澱粉質, 可能佢後生時, 接受西人飲食方式, 又啤酒又薯條等等. 

PS: 係呀, 大家要注意平時每天糖份的份量, 因為以現今的飲食文化, 真係可以每天都超標咖. 每天三餐出外食飯就一定超硬, 再加口渴時在街外購買飲品, 這些才是最危險的無形殺手. 所以, 我建議朋友, 如無必要, 最好在家自己煮飯食, 最少自己知道每天糖和鹽的份量, 還有, 出外記緊帶水樽, 只飲清水, 不要在外買野飲.

我見有人, 口渴就買咖啡飲, 咖啡內的糖和奶油在20 年裡, 把他由32"褲, 變成現在的40"褲, 現在好像個圓波.

還有, 見到有個在唐人街工作的人, 每天一個叉雞飯和日日打機, 20年後, 佢又係中左風, 現在要靠拐杖行路, 所以, 不要以為唐人食物比西人的好. 

PS: 真不好了, 昨天遊旺角時, 見到街頭小檔因為佔領運動而生意差了, 就特地買些魚蛋牛丸等小食, 當是支持小商戶, 誰知食後疴了, 嘿..... 好心無好報.

沒有留言:

張貼留言