2014年10月14日 星期二

我這裡的國內同胞圈子.....

在我這裡的國內同胞網上, 竟然有中年女性登援交POST - "離婚少婦,34歲,長相一般, 身高162。尋求經濟幫助,可以是一夜情,也可以是長期."

其實, 我自己雖不讚成當事人這樣做, 但也不會站在道德高地發炮, 當事人都說明長相一般又中年又唔高, 就知道當事人山窮水盡. 然而, 這POST可能真是為當事人帶來各方各面的批評和要脅.

要脅? 是呀, 當事人在第二篇中提到, 有變態男性要脅把當事人相片公開, 大家可能會猜到要脅些什麼吧. 真係好心D人啦, 人家都咁慘了, 仲要咁來整人玩人.

我發現一事, 原來如果我跟某些國內同胞打交道, 可以是多麽的複雜難纒.

可以想像, 這位當事人經過此事後, 她內心將會怎樣的防範別人, 怎樣的憎惡男性.

2 則留言:

  1. 你成日都有留意唔同既網喎
    咦..今年唔見你去旅行既?

    回覆刪除
  2. 哈哈哈..... 我現在在旅行途中呀, 這些文一早寫定左了.

    如果我順路, 來找你飲茶吹水呀? 好嗎?

    回覆刪除