2014年11月19日 星期三

惻隱之心, 人皆有之

不要以為西人思想十分理性, 就缺少感性的一面.... 

前幾天去雞伯食野, 有個鬼妹都幾靚女, 只是現在時勢唔好, 以前靚女容易搵到辦工室工作, 現在就只得來快餐店打工. 工資低, 工作環境差, 仲要一腳踢, 又要收錢, 又要做打掃, 差在唔洗佢做埋處理食物. 

我一邊食一邊見佢用掃把頭, 騷騷地下睏低左隻烏蠅, 佢見隻烏蠅會沃未死, 就讓隻烏蠅留係地上繼續再癱著, 無掃走隻烏蠅.

其實, 佢係犯左規的, 因為佢掃地, 就係要掃走隻烏蠅嘛, 我見佢咁, 我就同佢講: 隻烏蠅都唔再飛得起! 我見佢有少少不忍心, 我就加多句: 你心地真係好了. 

有時, 我實在要感謝神, 俾我見到人間善的一面, 多於見到惡的一面, 因為這個就決定了我人生是否快樂, 這個是多多錢或讀多多書都買唔到的東西. 

一個笑口常開的人, 必定比一個古埋面口的人, 更美更健康更惹人們的好感.


沒有留言:

張貼留言