2014年11月26日 星期三

從一開始, 佔中就打錯算盤了.

其實, 如果我沒有理解錯誤, 原本的想法, 他們只是打算去佔領中環和金鐘, 迫政府短期內, 用嚴厲手段來清場和拘捕佢地, 攪個好似64般的悲情結局, 用來激起市民走出來作長期的抗爭. 

只是, 香港政府一用催淚彈, 就激起幾萬人出來. 之後, 香港政府就變得老謀深算, 把整件佔領事件拉長來處理, 不再武力清場, 令佔領運動變成擾民的熱手山芋巾, 讓佔領運動自然地衰竭.

還有, 他們不去佔中環, 反而去佔旺角和銅鑼彎, 這樣香港政府更有利, 根本不用盡快武力清場, 可以灘凍佔中的人氣來打. 

其實, 就算他們去佔中環, 他們都失盡民心, 反而整個運動立刻瓦解. 

任何人在香港這樣地少人多的地方, 攪個佔領運動來迫政府, 都是未贏己輸民心, 就算去佔領維園或花墟公園, 都會令到晨運伯伯嬸嬸不方便嘛. 






4 則留言:

  1. 唔係香港人實在唔方便評論...(我講我)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在都唔係香港住, 所以我都係略略講下咁啦

      刪除
  2. 宜家聽電台好多人都叫佢地走,但佢地仍然覺得自己係正確的,唔會走.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地爭取民主的理念當然無錯, 只是策略上就錯得一敗塗地.

      刪除