2014年11月20日 星期四

哎呀呀..... 我有邊忽似佔中人仕.

回到香港小住, 有點不知所糟, 頭幾天都因為時差而暈陀陀, 出到街, 又要就要適應文化差異.

去理髮, 去按腳, 去見中醫師, 都被人問我又無去參加佔中. 

後來, 有人告訴我, 我個樣有點似某位佔中人仕, 嘩哈哈...... 這個真係嚇左我一跳, 因為我要去續回鄉證, 又可能上去大陸行下吧. 總不想被人截住唔俾過關. 

最後, 都無事情發生, 而且, 佔中後的市區, 人流車流少了, 空氣好了, 行在街上舒服了, 舒服到我唔想外遊, 連上陸都懶得去了. 




6 則留言:

  1. 如果你個名和佔中人士一樣,就會比人請你入房問下話

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 無喎, 個名一D都唔似佢地, 不過, 可能個款和神態似掛.

      有天我行過佔領區, 有人著我說, LI 條友好似XXX個木咀喎,

      嘩, 嚇得我呀, 幾驚果班人有心來撩交打.

      刪除
  2. 可能唔係因為你似,係因為宜家佔中係熱門話題,係咪都會問你支唔支持.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好熱門話題, 有次我自己一個人飲飲下茶, 有位先生坐落來搭枱, 一開口就同我講佔中乜乜唔好, 後來才知道個女去左參加佔中, 唉, 原來現在香港有很多家庭, 因為佔中而不和的.

      刪除
  3. 咦~你番左香港喎~點呀~食得落野嘛~(你以往好似話番到黎無胃口)
    我有個朋友過香港海關時都被問係咪話黎要佔中..嚇暈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 你真係有我心, 記得我返來就無胃口. 只係頭個星期食得下, 住耐左, 就又係無哂胃口呀, 面對咁多美食, 無胃口係最慘情事情, 尤其去到美食嘉年華那陣. 本來我可以食好多野咖嘛......

      你朋友都俾人盤問呀? 看來家陣香港社會有點杯弓蛇影,

      刪除