2014年11月21日 星期五

終於返到加記了

哈哈哈, 大家唔好話我神出鬼沒喎, 我真係10月初返左香港, 仲係香港好快活咁放左一個月, 勁開心, 勁舒服咁著住短褲週圍行街街. 

原本都想去其他地方行下, 但係佔中令到我住親戚果頭, 一落街就少左人, 空氣好左, 車又少左. 因為我平時唔係香港住, 個感覺就好似, 自己買張機票去星加坡或曼谷或吉隆坡, 係街上慢慢行街街咁, 當然香港在佔中下, 空氣和溫度和環境, 比這些城市好很多很多. 

我每日都週圍去, 有時, 每天行2-3個鐘頭街街, 就打道回府睏覺仔, 十分舒服. 

唔知係咪年紀大左, 唔再習慣每天趕頭趕命咁四圍去十幾個鐘了, 靜靜地, 每天行2-3個鐘, 食下野, 睏下, 係公園坐下, 搭下巴士四圍去下, 咁就好開心了. 

2 則留言:

  1. 原來你番左香港成個月架~又真係番得幾神秘喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無乜神秘咖, 只是懶得講出來, 當然我無回港參加佔中.

      刪除