2015年2月18日 星期三

又係大掃除的好日子

我這裡仍然是年廿九, 昨晚和今晚都不斷在做大掃除. 

希望天父見到我是個勤力負責任的大孩子, 今年多多祝福我呀..... 

又回去清呀, 掃呀, 抹呀.....

6 則留言:

  1. 主賜給你多多福,還有健康的身體,
    阿門

    回覆刪除
    回覆
    1. 為何我們想的東西這般接近? 剛才清掃時, 我都是這樣想,

      可能有些人覺得要自己清掃, 就顯得神不祝福他們,

      不過, 事實是, 有能力自己清掃, 又有時間空出來做, 又沒有其他實來打擾, 專心去清掃, 不是神的祝福, 又是什麼呢?

      刪除
  2. 我懶,但囡囡勤力,主動幫媽咪手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你很有福氣, 有囡囡肯幫手, 現在D細路好少咁乖.

      刪除
  3. 回覆
    1. 咁快做, 過年時就不是最乾淨了, 我其實週末應該做, 但我等到昨晚和今晚才做

      刪除