2015年4月3日 星期五

已經有人話, 這六個月咪入市喎.....

因為美國雖然將會微量加息, 但已經足夠令個市回到2014年年初的價位喎.....

這2年我都無乜大手買入, 小小地買DD, 或持有股票被人收購, 夾硬要我換其他公司股票回來.  我已經預左1/4個倉.... 用來襯低入市了.

見到有篇咁野, 我就登出來同大家講下啦, 個作者好有名, 曾準確預測2007年美國樓市爆煲和近期石油暴跌低於$80.

http://finance.yahoo.com/news/economist-sell-stocks-six-months-120503963.html

4 則留言:

  1. 多謝報料, 小心駛得萬年船!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 都係果句, 投資有風險, 到最後, 都係自己理好自己的風險管理.

      刪除
  2. 我都覺得似,美國McDonald 和另一間(唔記得那一間)加時薪,美國都有好大机會加息,在加息前,美元好大可能會更強,最後大市可能會有一個比較大的調整

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在美元升, 其實係有助控制通漲, 只是也損害美國制造業. 但到左通漲太高, 加息就少不了.

      刪除