2015年4月5日 星期日

加國經濟有警號....

繼 TARGET 關閉在加國所有的店後, 再有一間大型電子連鎖店關門, 共關閉60多間分店, 當中影響1-2千人飯碗.

只是, 這個還不單只, 還有其他大型店不全關門, 但關閉部份分店, 這個月來可能又多了幾萬人失業.

行在我這邊的商業街, 很多都有25-50%的店舖關門, 在一些重災區, 更是75%, 關剩的店舖, 都是以低價招來.

現在還好, 因為前些時還有大量優質存貨未清, 還可以從破產店舖裡殺價殺回來, 之後又以折扣價買出. 不過, 在這些優質中國製存貨售空後, 就要用劣質的南亞新貨來填補了, 到時, 我必定不會再買這些劣質南亞貨了.

真開心, 現在購物, 價廉物美, 不過, 總會有曲終人散的一天, 到時, 我就可以心安理得了. 上星期才買了一對超值的 DR. MARTENS, 傳統透明膠鞋底, 軟驚皮鞋面, 超值價, 連消售稅, 70加仔, 相等於450港元也不到.

4 則留言:

  1. 又買到價廉物美的東西,開心到笑啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 我昨天買到更平的 CLARKS 鞋呀, 連個收銀都唔相信$14一對驚皮 CLARKS, 要找佢經理來問清楚. 不過, 當然係無人同我爭果D呎碼, 7號鞋呢....

      刪除
  2. 14蚊 一對麖皮 CLARKS, 真的平到驚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀平到驚呀, 經濟可以差成咁..... 可否叫物濺鬥窮人.

      不過, 某部份原因係我腳比其他人細.

      刪除