2016年4月24日 星期日

印度口立濕

我這邊WALMART又真係好識做生意. 

竟然連印度口立濕都班到回來, 實行吸引印度人去佢度SHOPPING. 

現在大食細, 普通小型家庭式的印度人店, 真係會做唔住了. 

仲有印度最大最多人口 - 旁遮普省出品的餅乾, 和 孟買那邊出品的零食. 

現在攪到我這些加燦留係加國, 都好似環遊世界咁呀.

PS: 有次我問買緊的印度人, 問佢地邊種好, 有人介紹我最低相中的那種, 不過好難食, 還以為俾人老點, 第二次我再問佢地, 有人就話你們中國人喜歡食甜和酸的東西, 好似唐餐館的甜酸排骨. 哈哈哈..... 不過, 又唔係所有中國人都係咁, 國內來的, 喜歡辣味多點.

 


 
 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港可能要去印度舖才有. 但聽說, 這印度人中, 十分普遍

      刪除
  2. 口味真係好因人而異,要試食過先知好唔好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些幾好食的, 不過, 我唔會再食, 因為試一次試下, 二來全是化學品

      刪除