2016年4月17日 星期日

人活夠了 - 一句 THAT'S IT.

前幾天, 帶父親去看醫生, 有個黑人中年男人係我地之前, 佢坐係度同我地一齊等時, 面帶笑容, 衣著整齊, 週圍去望著其他人. 我一看他跟其他病人有分別, 就知道佢一定病情有別. 

之後, 佢出來後, 又係週圍望著人, 好像有些什麼東西想跟人傾訴一樣, 我坐得遠遠, 佢離開時, 竟然跟門口個接待大媽講: "THAT'S IT!" 個大媽有點傷感重覆講: "THAT'S IT!" 這男人就揚場而去.

原來人走到盡頭, 活夠了, 竟然是這樣...... 

平時這男人可能不會衣著整齊講究, 平時這男人可能不會週圍去望人, 平時這男人可能不會笑容掛面, 平時這男人可能不會想找人傾訴, 甚至不會想人知道他身體有事, 但人到了盡頭, 原來竟是這樣跟平日相反. 

在往後餘下的日子, 他會做些什麼? 會否去立份遺囑? 會否去變買資產套現? 會否把錢贈與自己所愛的人? 會否把自己一些物品整理好, 把不用的捐出去給別人? 會否跟家人說深愛著他們? 會否把握時間去跟家人相處? 會否去完成未了的心願(如旅遊或見聞)? 還是...... ?

PS: 哈..... 我細時, 有個損友講, 如果明天世界末日, 今天佢一定要找個女人. 我當時心想, 如果明天世界末日, 佢咁醜樣, 有誰會理採佢呢? 這人一定會..... 所以, 有些人一知道自己大限將到, 如果沒有宗教信仰, 又或沒有道德情操, 就會變得更危險, 更具侵略性.

2 則留言:

  1. 當人生路走到盡頭時,會點樣做, 好難預測先呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部份人行到盡頭, 都會身體不好, 就沒有太大殺傷力了.

      刪除