2017年7月16日 星期日

愛情每多在這種位置出來 2

哈哈哈, 我JJ係咪好八掛公呢嗄? 好奇心驅動下, 我今天又同那位朋友係唐人街食個午飯了. 

佢就不時係度昅野, 猛問我覺得那些出現係餐館裡D女性點樣, 靚唔靚, 我一概咁講麻麻喎, 但佢就講呢, 這個好年青但配個白頭佬, 這個好窈窕配個肥仔喎, 這個好靚女倍佢老爸喎. 我一睇, 就發現佢睇唔清楚, 要換換眼鏡.

最後, 佢好頂我唔順, 就話我要求太高, 所以還未結婚, 車..... 佢只問我D女性靚不靚, 又唔係問我岩唔岩來做老婆, 而且我又只是照實回答D女性係唔靚嘛(咁..... 我自細到大, 圍繞在我身邊的女性, 又真係靚過哂這女性嘛),

我發現一事, 原來愛情要發生呢嗄, 必須要係一方或雙方都係睇唔清楚下發生囉. 

好吧, 等我今晚祈下禱, 要佢喜歡果個都睇唔清楚先得.

PS:  我後來講笑同佢講, 如果我有好多錢錢, 我會幫佢娶得成佢喜歡果個, 但佢話喎, 錢並不能夠買到幸福, 哈, 我無叫佢買喎, 錢只是讓他有個安樂窩來娶老婆之嘛!

 


2 則留言:

  1. MR JJ,
    你這樣拍心口都幾危險的,如果他當真叫你俾錢資助佢,點收科?

    回覆刪除