2017年7月23日 星期日

優良家族傳統

昨天, 聽我老豆講, 我係美國個侄仔, 話計劃轉工, 目的係為左搬番近D我阿哥住哥度, 等我侄仔可以多D返去睇住我阿哥, 話我阿哥進入退休年齡. 其實, 我侄仔現在份工極之唔錯, 人工好高, 高到畢業後5年就供完間屋了, 間公司又俾佢一路做一路讀碩士

嗱..... 講真, 我侄仔咁乖的後生仔, 在這個世代裡又真係好罕有. 

可能因為我侄仔上次來探我和我父母時, 我同佢講, 襯著他父母後生, 多D出去玩下, 見識世界. 

佢一見我唔舍得丟底我父母去玩, 佢心裡又有同感, 覺得要為我阿哥做D野咁啦.

其實, 人與人之間, 好的習慣是可以互相影響的, 尤其是那心地善良, 又肯負責任的人. 

有時, 我實在奇怪教會班人, 為何佢地人生有咁多問題(成日吐苦水話自己為口奔馳, 照顧唔到父母)? 仲要手指指指咁話別人這裡那裡做得唔好? 唔夠屬靈唔夠愛心? 沒有老人服務幫佢地喎! 

我自己做好自己本份, 管好自己的事, 照顧好自己家人, 唔去煩住別人, 這個就做得不夠好? 難道這些人做得好嗎? 這些人眾多兄弟姊妹, 照顧父母都話咁難, 我一個人睇住我父母, 咁就唔好講我做得唔夠好了, 這些人口是心非, 見人講人話, 見鬼講鬼話. 我離開那教會, 讓佢地實行佢地話要做的事, 但多年過後, 一睇佢地會友直線下跌到咁慘, 就知道佢地做左D乜出來了. 




沒有留言:

張貼留言