2017年7月14日 星期五

我這裡鬼佬加細碼有幾平?

ADDIDAS 運動 CLIMACOOL 那種的有領T恤, 原價沒$50加仔都唔得, 現在少人身材岩個碼, 減價後只售 $15加仔, 即係1舊港紙多DD, 嘩哈哈, 一舊水宜家係香港買到D乜? 一扎咸水草, 一疊草紙(練書法果D), 一隻洋橙糊大閘蟹加多隻蟹蚶....... 

我正想買下之際, 有個身材無比健碩的西人, 走來問我拿來看, 我很有禮貌咁俾佢睇, 佢睇左好耐, 當然係度計緊要上幾多健身班才可以著得上我手中的加細碼T恤. 我心想, 老兄, 你算把啦, 件衫都係慳得果幾十元, 你無必要為咁去上N堂, 每堂幾十元的健身班嘛. 


4 則留言:

  1. 你可以做網購賣返香港,哈哈!

    回覆刪除
  2. 嗱、講起嚟、我真係見過有人為著件衫去減肥架!她是在下的一位女同事嚟。現在佢真係 keep 到好 fit 架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 女人呢, 我就信會咁, 為著件衫去洗幾萬來減肥.

      刪除