2017年7月24日 星期一

加國每況愈下, 不能怪人吧!

昨天講加國零售有幾差, 網友小T提議可能人們都轉去網購. 

其實, 是有可能, 但很多東西是不能網購的, 如衣服, 鞋襪等等....

其中一種是理髮, 一定要親身去嘛, 不過, 我每次星期六去理髮, 都發現現在不用等, 因為小左好多人喎. 

咁,...... D人去哂邊度? 主要原因, 當然係D人一係自己飛, 一係耐D先至飛囉.

以前, 唐人街有很多理髮店, 用膳還可以去西人度, 但理髮就一定要找中國人, 髮質, 髮型和頭型, 西人飛唔慣中國人嘛. 

PS: 講個令人傷心的故事, 以前係教會裡, 有個讀博士的朋友, 當時他想鼓勵別人去追求高學歷, 就對人說他將來會在藥廠上班做研究, 年薪最少6-7萬. 不過後來我有次在唐人街再遇上他時, 見到他頭髮蓬鬆長及膊頭, 面容焦緒, 一幅落魄不得志的樣子, 他一見到我, 就行開了, 我當然識做, 唔會走埋去關心佢, 被他誤會我走去問長問短. 

不過, 可以看出, 加國這裡, 就算人有心有力去做好, 但結果都可以事與願違, 不能一概而論高學歷就一定得. 所以, 街上這般多舖頭關門, 很多人在街上乞錢, 都不能怪他們做事做人沒有盡力; 表面所見, 不一定就是事實.


6 則留言:

  1. 睇你寫到好像加國經濟好唔掂,呵呵.

    回覆刪除
  2. 人生際遇無常、以平常心視之就是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 但有很多人不能這樣做, 而且把信仰拿埋一齊講, 就有點問題了,.

      刪除