2021年5月29日 星期六

移民後的頭10年

 最重要的是, 卻是睇餸食飯, 量入為出囉! 唔好洗大左呀! 更不要拖住條咭數!

當然一到埗要置業置家, 就會用多D囉! 通常定一個預算囉! 依照個人需要來置業, 單身買個小單位, 夫妻倆買個中單位, 有子女就買大單位或屋囉! 

通常屋稅是屋價的1~2%, 預留10年的屋稅, 即是預算中, 屋價要計110%. 

例如: 單身一年生活費是1萬加仔, 10年即是10萬, 能夠食股息的, 咁就頂瓜瓜了! 

我JJ自己喜歡 3分計, 1/3 現金, 1/3股票, 1/3 屋. 如果拿1百萬過來, 用33萬買4%股息的加股, 一年都會有1萬3千息, 來做生活費呀! 33萬買個單位/買些簡單傢具/買部細車! 留下33萬現金來, 再決定做一些長期投資, 或小生意! 嗱, 咁就一流了, 

見到好多人錯在買間屋太大, 不單鎖死D現金(更不要說付按揭了), 而且要俾更高的屋稅和維修! 也見到好多人錯在買車太充豪, 一闊3大, 其他洗費也拖大左, 得不償失!

我JJ家中小小野, 大多自己落手做, 修修車/修修屋/煮下飯/做家務, 咁樣盤洗費就好容易計到, 因為小小野自己做後, 餘下其他的, 全部都係大數, 汽車每年換油保險, 已經好清楚, 家用食物又係大數來, 好易計出來! 屋稅保險又係大數, 咁就一目了然了. 

移民後的細數開支, 才是最攞命的, 好似溫水煮蛙咁! 

控制到D細開支, 就可以確保移民後的生活安好, 所以移民最困難的, 就是控制細數目的開支, 也是最傷腦筋的!  

如果唔係單身, 夫婦或有子女, 咁就更難控制細數目的開支了! 不過, 這個是移民後最難的一關, 好似每用一個仙, 都要諗過度過才用囉! 對人的自信和精神, 會有不少的衝擊.

不過, 過左頭10年, 一切習慣左, 生活上左軌度, 咁就一切OK了. 開始知道要唔要洗果D錢, 洗來有乜用!  咁就會精神輕鬆左好多呀! 

PS: 移民後果幾年, 心裡忐忑不安, 是十分合情合理, 唔好因為有精神壓力, 就用菸酒/抽大麻/賭錢/嫖妓/購物來減壓, 一沾上惡習, 移民後的人生, 就會倒轉咁來惡化. 

首先, 要找些健康方法來為自己減壓, 順應自己的心思, 來做些健康的事情, 例如: 多出外接觸人呀, 大自然呀, 做些運動呀, 看些輕鬆電影或電視節目, 笑多D呀,

我唔知道女人, 不過男人呢, 我就好清楚了, 有時真係要同異性有點接觸, 如果唔係, 就會變成其他惡習了! 

我JJ前幾年, 成日發燒頭痛, 後來有朋友同我講, 男人到中年都仲單身, 係唔好咖, 好影響健康喎! 不過, 我現在已經過左那些頭痛的歲數了, 可能唔太需要同異性有接觸! 尤其疫情下, 唔好講話陌生人, 連認識多年的朋友, 都唔敢出去見佢地呀! 

其實, 大家移民過到來, 如果有人邀請大家去教會, 都係好事來的, 可以擴展大家的社交圈子, 每遇生活小問題, 有多些人來問問, 給給意見. 不過, 去教會就唔好諗住接觸異性, 接觸異性那方面, 就唔好係教會了, 省得麻煩別人了! 

異性方面, 唔諗就唔會有野, 最多係有時發燒囉, 出去跑下步, 做做運動, 咁就無事了. 


 

 


沒有留言:

張貼留言