2021年5月20日 星期四

移民後, 會有乜大忌? 會有乜唔開心?

大家豬唔豬道, 移民之後有乜大忌呀?

哈哈哈, 其實, 大忌只有2個咁多咖咋! 

1. 唔好依賴番以前係原居地的人生路徑 - 始終在新的國度新的地方, 一切都唔同左, 例如, 就好似以前係突區買左層樓後, 一直供完佢, 咁就人生唔洗憂, 但係係新國度裡, 這個就大多唔係完全一樣囉! 而且, 唔好講移民去的外國啦, 可能連未來的突區都不會一樣咖! 所以, 大家無論移民或留, 都要唔好再依靠以前突區慣用開的人生路徑呀! 大多數人行的人生路徑, 大家跟住去行, 到頭來都係係人群中間, 大家自己人生係唔會太大的突破呀!

2. 不要抑壓自己情緒 - 唔依靠原本係原居地, 習慣行開的人生路徑, 大家心裡就會容易迷失方向, 有些患得患失的感覺, 這個就是失去安全感了. 嗱, 大家失去安全感呢, 係咪成日心裡唔舒服呢! 有時, 夜晚睏睏下, 就會因為不安的情緒而扎醒起來, 甚至會出一身冷汗呢? 大家移民後, 就真係要習慣這"失去安全感"下的情緒, 其實, 這個情緒係正常咖, 唔好去抑制這情緒, 應該花時間去了解這情緒裡頭, 了解自己這些情緒, 有時這些情緒是在講俾自己聽D重要信息囉! 千祈唔好去飲酒/吸大麻/食藥來抑壓這個情緒, 相反, 應該去開導這個情緒呀! 甚至順著這情緒去做事. 過左移民頭果5年, 大家就會容易好多呀!

至於入鄉隨俗呢, 可能每一個人都唔同, 我JJ走去做義工, 但其他人未必都好似我咁, 所以, 入鄉隨俗只是形而上之, 最重要係自己係移居地裡, 感到跟這地方生了根, 有了感情, 咁就得咖啦!

最後講..... 有乜唔開心了!? 移民後行過別一條人生方向, 可能家人之間未必可以做到同步或同方向嘛, 始終都要彼此遷就和讓讓家人囉! 嗱, 這個才是移民最困難的地方! 因為家人的想法/方向/步伐大多跟自己不一樣呀!

嗱, 就好似我父親對磚頭情有獨終, 而我自己就好新時代想法, 認為投資係好企業上, 比磚頭好很多! 咁, 我都有聽我父親講, 走左去買出租物業, 不過, 比揸股辛苦和麻煩好多! 物業要維修, 租客要管理, 但回報就唔見得比DOWDOW 指數高好多! 扣番自己出的勞力和汗水, 可能投資股票更好呀!

家人之間想法的差別, 我JJ大多都用冷處理, 事過境遷後, 就唔好再提起了! 也從不再抱恐了, 話澌過左海就係神仙. 當然, 講番轉頭, 時光倒流回去90年代, 家陣當然知道買股票好. 一直說話說回頭去, 就會好似先知預言咁靈, 也總是振振有詞. 不過, 換轉番2021年的將來, 一切事物又未必好像90年代咁去發生喎. 

但如果我JJ再返轉頭回去90年代時, 我都係會聽我父親建議, 分散去投資, 話哂真係無乜理由話佢錯的! 只是我個人喜好, 但磚頭唔岩我姐. 



沒有留言:

張貼留言