2021年5月12日 星期三

當今港澯生存之道

其實, 777 講移民他方的人, 都是逃犯, 大家係咪好慶呢? 之後情緒係咪變差左呢?

大家如果係咁, 大家就真中計囉! 這些小人, 根本無力來撼我地幾百萬港燦嘛! 全都係係度攻心為尚!

大家知唔知我JJ點解係網上同人講, 我移民來加記後, 生活得比係突區好十倍!? 健康和錢錢又比突區好N倍!? 當然, 我唔係係度虛報啦, 真係事實呀嘛! 主要因為我真心希望, 大家對移民有個正面的想法囉! 唔好自亂腳步! 唔好俾人誤導!

當然, 移民之後好靠自己呀! 但真係唔洗怕吖嘛! 一切付出的, 一定唔會比收回來的少, 一分耕耘就有一分收穫. 

移民去民主自由國家, 有選票在手, 自己係老闆, 無人會可以係我JJ兜裡挪飯食喎! 而且, 有自由去轉變自己企個乜位(唔似突區只有黃藍), 唔喜歡打工, 就去創業囉, 再唔係去做個投資人! 始終都係自由社會, 有自由選擇自己去做乜, 企乜位吖嘛! 

所以呢, 戰勝777呢, 我地一眾港燦就要活得開心囉! 最能擊毀這些小人的, 就是我們一眾港燦在移民後, 有個美好的生活! 講俾777 知道, 我地唔需要你這些小人, 你地這些小人現在把我們一眾港燦D儲備來亂舞, 將來我地唔會再墮入相同圈套裡! 你地未到床頭金盡, 上邊已經火速整緊你地, 之後無港燦會可憐你地.

想戰勝777, 我地一眾港燦移民之後, 就要活得好, 開開心心過每一天的生活! 唔好俾這些小人奸計得逞喎!

PS: 我以前去果間唐人教會, 麻煩人實在多多呀! 我從來都唔敢著名牌返去, 試過一次著名牌去, 就俾人來說理了. 不過, 後來我唔再去後, 我就多著名牌了, 再賣埋出租物業後(每次我加租時, 房客都來講佢自己窮, 話我有錢唔睇佢地), 我更加著多D名牌. 話俾D麻煩人知道, 我唔去佢地教會之後, 生活比以前好十倍呀! 係佢地令到我生活得好差呀! 佢地從來沒有益過我D乜呀! 仲要我俾錢奉獻和做鬼咁多野! 仲話我走左去唔做野!

就好似突衰政府咁, 收埋收埋我地D稅, 又賣到D地天價咁貴, 仲反話點點點來益我地一眾港燦, 所以, 我地一眾港燦要用行動來指出佢地的錯誤, 移民去到外國, 就真係要活得開心, 活得好! 唔好俾這些小人影響到心情了!

 

 


1 則留言:

  1. 收埋收埋我地D稅, 又賣到D地天價咁貴, 仲反話點點點來益我地一眾港燦!
    damn right! 加記靚抽!!!

    回覆刪除