2021年5月22日 星期六

港燦移民後, 如何對突區現況說不?

多年前好多港燦移民來加記, 大多都罵罵聲咁回流回去突區! 只是, 過多幾年後, 在突區政改方案中, 人們質疑當時上邊D取態, 兌現不到先前聯合聲明許下的承諾, 上邊就底氣十足硬起來, 並說: 不喜歡可以去移民! 當時我對那些回流回去的港燦, 有點生氣, 如果無這些人回流返去, 上邊D人點敢去到咁硬呢?

係呀, 我JJ一向都同人講, D人就算點樣唔妥上邊, 說話是沒有用的, 真實行動最實際, 移民後, 唔好回流回去, 留係移民去的那國家, 生活得開開心, 生活得有意義, 咁就係最佳的說不方法.

知唔知道, 回流回去的港燦, 給上邊D人有乜印象? 好差呀! 佢地睇死港燦唔得喎! 

有次我睇我這邊加記D大6新移民網站, 好多人忽發奇想, 批評港燦的民主人權理念, 誤以為港燦用難民身份來加. 就代表港燦生活得唔好. 

我JJ就立刻出來同佢地講: "港燦一早已經生活充裕了, 來到加記這些農產大國, 不愁衣食, 不用打工之餘, 更有力顧人來工作, 而且跟加記民主人權理念相近, 生活得十分舒服, 相反, 如果大6移民批評港燦民主人權理念, 就會在加記社會逆水行舟, 不用說萬裡無一的富人, 都生活得不舒服, 更惶論一般用假理歷移民, 來到後要做手作仔, 這些人係加記D生活就一定會像人間地獄!, 生活得咁慘, 倒不如回去食大鑊飯吧!"

其實, 有麝自然香, 在外國生活得好好的華人, 發展得好好, 根本就係人家一心想要爭取的對像來咖! 最重要係, 人家需要我地, 而唔係我地需要人家! 

最怕係我地港燦自己人當中, 有人唔生性, 不務正業, 成日發埋D發財夢, 還想去打人家荷包主意, 好似以前人家來突區集資咁, 以為好過癮, 就一直落搭, 落落下就無得說不了.

所以, 現在任何港燦想說不, 首先就要先做好自己份內事, 生活得踏實, 人到無求品自高之餘,  在移居國家裡, 發展得好, 咁樣..... 人家點會無顧忌呀!? 最少, 都會擔心佢地自己D無用野, 收買唔到港燦, 港燦會一眼睇穿, 一口說不, 最少唔敢開價咁低, 甚至亂來嘛!

PS: 老實說, 換轉我係上邊, 面對突區的態勢, 我都會做二手準備, 平時收收埋埋唔出劍, 但其實一早已經準備好全面管治. 就算老江老胡時, 都係做同一事情, 為到全面管治做好準備工作, 只是現在阿雜某某, 狼死D, 做事跨出來的腳步大D, 不怕公眾諭論.

可能大家一直有錯覺, 覺得阿雜某某咁做法, 得罪左上邊好多X代, 上邊好快會有內鬥. 其實, 大部份的X代, 都係話阿雜某某好野, 夠膽色, 做事夠快準狠, 就算將來換左阿雜某某落來, 都會換個好似佢咁的人上台呀! 

所以, 大家咪再有僥倖之心, 誤以為上邊會好快有大變局, 其實, 現在反對阿雜某某果D, 唔係大多數呀, 只是零星一少部份人. 當然, 大部份X代見到現在...... 有阿雜某某做醜人, 就唔洗自己走出來台前做醜人, 所以才裝出一幅對阿雜某某不滿的表情, 來誤導公眾, 令公眾唔好來怪佢地. 其實佢地心底裡, 阿雜某某做D野, 係好岩佢地心水的, 只是佢地唔想自己做之嘛! 正中..... 西人那一句, this is a dirty job, somebody got to do it! 

與其說, 阿雜某某會眾叛親離不得人心, 不如說佢捱義氣, 為眾多X代同伴做澌D不受歡迎的事吧!

 

 

沒有留言:

張貼留言