2021年5月7日 星期五

歷史有沒有必然性? 還是偶發性?

 哈哈哈, 最近簫生講, 歷史沒有必然性, 嘻嘻嘻, 我JJ就蒲出來, 講講自己感覺囉!

嗱, 各位我JJ就唔似得好似蕭生咁, 佢係真真正正係大學讀歷史系畢業, 大家一睇簫生佢係網上講故仔, 差唔多無人夠佢講到咁有連貫性和有說理, 大家就知道佢係高材生畢業了, 佢D歷史修為係好高咖喎! 

我JJ讀理科出身, 到發生左陸肆後, 心裡有個夢, 才開始去思考歷史問題囉, 唔好講話連半途出家都無, 簡直係後學不學之輩. 

只是我個人的投資經歷裡頭呢, 在大風大浪不知將來, 心裡那股歷史必然性的執著和信念, 卻又幫助了我JJ堅持到底, 搭上了多年平穩開著的大船 - 好公司股票囉! 

我JJ從來都覺得自己有太多東西不認識, 所以, 當有估不到, 預計不到的事情發生時, 我JJ大約會覺得係自己人腦千算萬算, 算不到世事的萬千變化囉! 

就好似現在老美的舉動, 我JJ在2018年中時, 個方向已經猜想得到, 已經向大家發出警告, 我自己本人已經為到現在發生的一切, 在投資部署上, 已經做好應變了. 

只是我JJ就算猜對方向, 但我猜不到突區由2018年到現在, 事情發生的嚴重程度, 由修例到立角安法, 我從來沒有預計會走到這個地步, 心裡覺得這些全都是死棋, 棋子咁行法, 係死步, 會導致滅頂之災. 

因為..... 我JJ從來都少用共慘思維來想事情, 一直都用資本主義思維來想, 諗住唔應該會有人咁出棋啊! 

有時, 我JJ在懷疑, 如果我當時唔走出來烏鴉咀, 去同人講突區會無事; 而是, 當時我加多幾錢肉緊, 叫人保守一D, 小心一D. 而且, 我後來驚奇地發現, 很多人天真地以為上邊好容爆煲, 做出左好多不顧自己安全的事情, 還誤以為一切都是指日可待. 

後來發生的事, 大家都見到, 上邊一緊張起上來, 那些一直在開放中得益的人, 都不敢出聲來阻止對突區加碼加料了, 攪到突區現在行到這地步了. 

所以, 我JJ不認為歷史沒有必然性, 而是我自己腦子太細, 顧得到自己時, 未有足夠心思去顧其他人, 唉, 一切俱往爾, 我一早己經講, 上邊用拖字缺以待天下大變局(老美總統大選換政府), 但係人家卻佈置好戰略陷阱, 等著來合圍(背後的深層戰略不會因為換政府而改變)..... 這個已經係歷史的必然性了, 是熟知雙方文化和歷史後, 得出的結論.



2 則留言:

  1. They (US & other groups) are well planned to gain their absolute interests & rule the World. No more expectation to stop them is the right to suvive, always prepare for the worst to come.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 老美深層掌權的精英係最深信歷史必然性, 佢地洞察對手的歷史和文化, 才能佈置好戰略陷阱俾對手身陷其中, 偏偏上邊係計劃經濟, 軌跡好容易猜到出來, 尤其今上定於一統的做事方法.

      刪除