2022年12月17日 星期六

資本無罪論? 特權罪大惡極論?

凡凡被判入獄, 跟本就同我無相干喎, 我一直都懶得去講佢. 只是看到這KOL 有趣地提出"資本"造成犯罪, 我實在有D頂佢唔順, 佢咁頂隱, 一定要攞出來講下嘛!

吓, 凡凡係加記唔會咁喎, 連最近案發地點的突區, 凡凡都唔選擇係突區作案, 究竟佢點會選係上邊.... 作案呢嗄? 法律明文規定, 上邊罰得比加記和突區仲重喎. 唔通佢係果度大哂惡哂, 無人敢出來告佢...... ?

唔好講上邊啦, 就連突區和加記, 只有資本而無特權, 邊個人敢衰11個字呀? 係突區一早告到佢唔使撈入冊了, 係加記, 哈, 佢就一世人都要同未成年的人保持距離50米呀, 佢連公園和公廁都唔洗去了, 哈哈哈..... 

上邊? 係咪有人講過...... 有特權就有資本, 跟本資本係陪襯品? 啊, 我JJ唔知了, 歡迎任何人出來作出修正了. 哈哈哈哈..... 

其實, 如果唔係關於衰11, 唔係關於用迷藥, 男女之間婚姻契約以外的事, 大多都是你情我願, 無乜講話誰對誰錯的. 一用到迷藥, 又有證有據, 咁就大擰樂了, 再加埋上邊法定年齡係18, 唔係突區或加記的16, 咁就唔洗講, 凡凡佢應該受靶了. 

不過, 如果一竹篙打全船男人呢, 尤其靚仔(講乜乜.... 靚仔無本心, 靚仔最花心, 三九唔識七果D大6女人, 一見到我, 就想起凡凡D惡行), 我JJ第一個最反感, 唔好講話凡凡啦, 就連我果個身邊好多女人的親戚, 佢D所作所為都唔關我事, 就算我同佢有血緣關係. 就算佢會喜歡被好多女人包圍, 但唔代表我會好似佢咁.... 去做人和生活囉. 係嘛? 根本係一樣米養百樣人. 

相信女人都係一樣, 某D女人會喜歡去包圍我果個親戚, 某D女人見到我親戚身邊班女人, 就會反感, 都係一樣米養百樣人....

 


 

沒有留言:

張貼留言