2022年12月3日 星期六

現在我後悔D乜?

最近見到物價飛漲, 真係好後悔以前無多D出外遊玩, 又或去提升自己生活和人生...... 

係咖, 我由後生到現在, 將D錢攞去投資錢生錢, 係沒有錯的, 不過, 人生到左咁上下, 就要開始習慣一下, 攞多一D自己賺回來的錢, 好好去提升自己的生活和人生, 好好去令自己更開心. 

不要單單講物價貴左咁多, 再想想人將來年紀大左, 健康和身子都差左時, 不要說提升自己人生, 連出街去玩, 都無以前咁容易感到幸福和過癮了. 

不過, 如果換個角度來睇, 現在物價飛升, 可能將來物價升得更高更貴, 倒不如現在及時多去提升自己生活和人生. 

我這個人.... 腳頭很好的, 去到邊都會帶旺果度D人氣, 以前去到任何教會之後, 果間教會就會人數升1~2倍; 我入去唐人街D舖頭, 外邊D西人原本睇睇下, 見我入去, 就跟埋入去; 就前幾日去PIZZA 舖, 原本空空無顧客的舖面, 我入去後, 就有好多人入去. 

但係這些一切, 我都係為他人作嫁衣, 跟我一D關係都無, 我又無著數過!

相反, 我果個親戚, 佢身邊好多女人, 佢真係好有女人緣, 仲係D好叻好靚D女人, 而我就無乜女人緣, 

突然有次, 這親戚同我講, 其實大約..... 係你成日掛住理掂自己和家人D事,  沒有注意到其他女性姐. 

咁, 我真係將全部精神去顧好自己和家人D事, 無乜留意其他女性. 

佢仲話, 如果係教會裡遇到D無謂人, 就唔好俾佢地影響到自己, 應該立刻離開這些人, 教會裡好多人D問題, 係佢地自己一手做成的, 既然佢地都沒有負好自己責任, 咁你做好自己責任就得了. 

佢可能對教會有些惡感, 佢話, 入得教會D人, 大多都係想找人幫手, 即係佢地個人質素不佳, 不能自己解決問題, 我信你入教會真係有心信耶穌, 唔同其他人, 所以, 你就唔使聽果D無謂人係度老點. 

其實, 都算啦, 都返唔到舊時, 唯有現在珍惜一切, 活在當下吧! 後悔都無用!

沒有留言:

張貼留言