2022年12月29日 星期四

祝願, 新年進步, 來年轉好景.

咁多年回港, 次次都去美食節, 一係花墟果個, 一係葵芳果個, 有時日子夾得岩, 兩個都可以去勻哂!

每次去葵芳食節, 都會順路行埋葵涌廣場, 因為果度行人最多, 店舖又多, 比旺角中心更大, 單單看看年青人群, 感受一下香港D活力嘛. 

只是睇完YOUTUBE這片後, 真係感到蒼海桑田呀, 好似同我2018年前回港果時, 係兩個唔同的世界. 

我感覺到, 係咪人人都摺埋係屋企唔出來浦呢? 答案可能係呀. 

我係加記這邊, 屋企應該比香港大, 我摺埋左係屋企差唔多2年, 身子真係差左, 今年夏天這邊唔洗戴口罩, 我才開始出外行多D, 搭多D巴士, 係外邊食多幾次飯.

希望大家係香港唔會好似我咁, 身子差左啦.

聽說現在一開關, 就爆疫喎! 我真係希望唔會再有大鑊野, 大家大步纜過D唔好野啦! 市面快快恢復正常運作, 快快經濟好番. 




2 則留言: