2022年12月19日 星期一

為何做錯決定? 為何信錯謊言?

我JJ主觀地認為, D人總希望會有神蹟奇蹟發生? 好似中六合彩咁! 又或傻想去移民福利國家, 把自己的問題和責任來個大挪移法, PASS 俾人地. 其實, 更深層係..... 這些人唔尊重人家意願, 向人家強加自己的自私自利想法, 唔尊重生老病死, 唔負自己責任, 一切都想人家為自己攪掂.

老實講, 任何人在福利國家, 跌入社會福利保障網裡, 係好難走返出來做中產呀! 因為入息稅好重, 任何人跌入社會福利保障網, 意味佢地不單收入低, 資產也低, 在高稅下, 再走回中產, 比在無福利的國家, 難好多倍呀. 

同一道理, 係福利國家, 一切公共老人服務都係最低水準, 如果要好一點的, 就要俾錢用私營服務, 在福利國家工資高下, 私營老人服務怎會平宜呢? 

多年前教會就有人要話去攪老人服務, 我聽到咁玩法, 我真係立刻彈開, 離這些人遠一D. 因為只會吸引更多唔負自己責任的人. 不過, 無可否認, 有些人盡了自己責任後, 真係需要人來幫一下, 但係果D唔負自己責任的人, 真係會令到原本值得去幫的人, 得唔到人來幫.

最近, 在網上見番以前教會一個小妹妹(當時係青少年, 現在成年), 佢去做左KOL教人投資, 不過, 佢貼親D股票都蝕錢, 而且仲係蝕一大截喎. 初時我心想, 佢有乜理由教人去買D上落波動咁大的股票咖? 點會教人唔諗後路來投資咖? 後來, 我想起了, 佢唔理自己父母遠去他方, 我就明白了, 為何佢會容易做錯決定了, 因為佢唔看重人生的生老病死, 係咖, 投資係要明白生老病死和人性, 投資才會較唔容易蝕錢, 下下心存僥倖, 還想希望有神蹟, 咁就容易蝕錢. 

唯有自己先負好自己責任, 做好自己本份, 就會了解人生和人性, 投資才會唔容易蝕錢, 較會去避開高風險了. 

最近見番好幾個以前教會D人, 唉, 以前佢地年青少艾, 再加上大圍環境容易, 佢地做人烏下烏下, 都還可以, 但一到現在一切都唔容易, 再加上佢地年紀唔細, 當然就問題出來了. 有時, 我真係好擔心人家信耶穌時, 會誤解左, 佢自己乜都唔洗做...... 

當然, 我相信神蹟, 只是我更相信, 要自己負好自己責任, 做好自己本份, 自己才會認知到什麼是神蹟, 內心才會去感恩, 才會去認識到"施比受更為有福". 

其實, 教會裡有D人, 同那些信共慘黨或福利主義的人, 是同一種人, 總唔肯面對現實, 總不去做好自己本份, 總唔會負好自己責任. 

下邊有位朋友評未來, 值得深思, D人唔肯落力專注去做事, 點會做得成事呢? 盞唔係破壞王一大個!






沒有留言:

張貼留言