2018年12月25日 星期二

如果2019年是困難的年頭..... 世事混亂, 似靜未靜 1

UM....... 大家咪怪我JJ掃大家節日的興呀, 不過呢, 大家睇完我這SERIES D 文後, 可能會幫助到大家, 明年會開心D呢......

24日平安夜當天, 只開半天市, 但DOWDOW就跌左近3%. 其實在普通的交易日, 都唔會有乜大問題, 但係平安夜半日市, 人人都係HOLIDAY MOOD, 人人都已經走左去放假, 都可以跌成咁, 而且交投量又同平時差唔多. 還有, 咖仔25日(佢地無耶誕)又跌左5%.

希望可能係......

1. 真係希望..... 係班大孖沙專登唔去玩, 留係度清倉, 才跌成咁啦..... (因為通常所有大孖沙係12月呢, 係唔會做野的, 走哂去玩.)

2. 如果唔係, 大孖沙真係去左玩, 即係現在的跌市, 係由果班游兵散勇做出來, 即是話, 大部人對市況好悲觀了.

3. 不過, 如果唔係以上2個可能, 就一定係有外部力量來做野了, 有乜情況下? 老美財神會係臨放大假前, 搵哂老美幾間大銀行行長, 要佢地實牙實齒咁證實, 老美銀行體系能夠應付沖擊, 而當奴友又無去放假, 留守大本營. 

如果係這個可能性呢, 噢..... 大劑大了. 嗱..... 大家咪咁快諗到去"金融恐襲"先, 照我JJ一貫思路, 絕大可能係有資金由歐美外逃, 趁住歐美所有大孖沙放假, 搬錢走呀..... 大家睇睇我12月8日寫過D乜野(老美與其驚被引爆金融核彈, 不如擔心.....), 大家個心可能會定返一D. 二代資金外逃之嘛, 無事咖. 

可能大家會諗, 到下年一月頭, 市場上D人齊齊放完假返到來, 齊齊開始做野, 個市會點?

如果大孖沙認為超賣, 就會抽上一陣囉,

如果唔係, 就會再插再勵, 也可以是資金外逃, 再接再勵, 嗚嗚嗚, 沒有最低, 只有更低了. 

PS: 還有, 如果真係歐美有資金外逃, 大家在香港呢, 就可能會見到有資金湧入, 因為二代D資金, 唔泊係歐美, 就只有香港最安全, 當中一定有同集大大講掂數, 團結一致, 槍口對外的勢態. 

我對大家的提議, 趁機平倉, 跳船上岸好了, 因為資金泊在香港, 並不會是永遠性質, 會一點一點咁回歸祖國救火, 保住老家的形勢穩定. 而再之後, 前路..... 就說不定是鱷魚潭, 或是龍潭虎穴了, 我地只是小人物, 與虎謀皮難了.

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 無呀, 都無乜貨仔, 留返D現錢等佢貿易戰打10年8載呀, 傷心係...... 因為..... 這10年8載裡,無乜野好做.... 會悶死我咋.

      刪除