2018年12月16日 星期日

如果加記唔公平唔公正......

前幾日我講, 加記拘捕太子女單野, 如果加記法庭唔司法獨立, 唔公平/公正/公開咁審訊, 即係代表加記環境開始變得麻煩, 我就要考慮搬去別外一處了.

其實,  大家有無諗過, 我係加記咁高稅率的地方搵食, 都可以咁快手, 咁早就退休了, 即係我返香港或去世界任何地方, 搵餐晏仔都唔會太難啦, 根本就不需要留係加記一個咁凍/咁令人情緒低落/咁高稅率的地方, 尤其這幾年一出街就見到滿街都有人係度乞錢, 令我情緒更低落.

主要是因為, 我一直認為我係加記, 可以受到較公平公正的對待, 可以更自由地去自主自己, 唔洗怕突然有人來迫害, 唔洗怕突然資產被人凍結. 

雖然我跟國內國企無關係, 也跟X二代沒有瓜葛, 但我總希望果個太子女得到.... 公平/公正/公開透明的審判, 不會因為當奴友走出來講可以政治交貿, 就可以冤枉無辜的人, 又或讓人逍遙法外. 

如果正如當奴友講到咁政治黑暗, 我一定會快快搬走, 實在有太多地方比加國更好住, 更過癮了.

所以當美加高級官員齊齊走出來, 重伸他們司法體制不受政治干預, 我先至安心少少.

PS: D人如果諗住回流回記, 攞加記D福利, 這個就真係錯得很慘了, 加記福利只是一個假像, 一跌入福利網羅之中, 就永不超生, 因為走出福利網羅裡, 就不能靠打工, 試想咁高稅率, 打工搵得果雞粹咁多, 仲要交稅, 那有餘錢來發圍? 除非十分例外的人材和機遇了, 不過, 這樣就要靠一個公平公正公義的社會制度, 來俾這些人發圍的機會.


2 則留言:

  1. 十分同意,今次事件令我對加記好失望,其實全世界都係一擔擔,去美國都係死,土耳其那記者比人溶左都得,幾甘得人驚。希望D中國官二代回流下香港吧,不要再去美加買樓了😄😄

    回覆刪除
  2. JJ可以試下養汪星人或喵星人作伴,對抗一下情緒低潮

    回覆刪除