2018年12月13日 星期四

當奴友又做倒米壽星.

前日老美當奴友講, 佢話佢可以介入華胃太子女單官司, 只要係對老美貿戰談判中有利.

其實, 佢咁講...... 有4個可能性: 1. 美加真係唔係司法獨立, 受政治干預; 2. 佢係專制國家派入老美的二五仔, 專攪破壞; 3. 佢係忠於老美, 只係佢一直都沒司法獨立的意識, 由佢係老美做地產商開始, 一直都係度玩金權政治遊戲, 現在係世人面前出洋相; 4. 佢同集大大有枱底交易, 專登咁做, 令太子女可以用司法受政治干預的借口, 來打甩老美的引渡要求, 最後可以來放生太子女.  

我個人一直好BUY佢同集太太關係良好, 而集大大在貿戰下, 背後受到自己那方的強大壓力, 現在如果成功爭取太子女重獲自由, 佢可以有更大回轉的空間. 

不過, 太子女離重獲自由呢, 在加國司法制度下, 沒有一年半載都不會有結果, 所以, 貿戰談判必定膠著一年半載, 不會短時間內有結果. 

只是, 我一直都唔多BUY佢地可以傾掂數咖, 所以, 我想, 到最後, 加國會引用獨立司法精神, 放太子女走, 來個左右奉迎, 不會得失任何人. 

其實, 身為加燦的我, 我都感到身份開始尷尬起來, 以前落美國玩或公幹, 週圍同人交談, 一向都要好小心, 一定唔可以用大6人或香港人果一套, 現在中美關係緊張, 相信我唔會再同人講我係係香港來, 只能講自己係加燦了, 不過仍然都要好小心. 

將來如果加記都變得麻煩起來, 我真係要考慮一下回流香港了, 因為發展空間一定受到嚴重限制, 只是我已經退休了, 就會好D囉, 不過, 如果真係好差, 我就真係會回流香港了.

PS: 見到現在回流回來加記果班人, 我想, 佢地的想法, 同我一定十分相反了, 可能大家睇D野係南轅北轍吧! 怎樣也好, 人各有志, 有人辭官歸故里, 有人漏夜趕科場, 不過, 人到中年才來趕, 就真係好難說了.

4 則留言:

  1. 話時話, 咁你會返港嗎, 哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我心裡有幾個不同的回流回港方案, 看情況來決定怎樣去執行, 也要看看加記點處理太子女單野, 如果佢地真係咁受老美擺佈, 我相信不單只我自己, 其他人都心裡有數了.

      刪除
  2. 美國霸權主義, 美加狼狽為奸 公然綁架 !
    美加今年寫下歷史最無恥的一頁 !

    回覆刪除
  3. 香港果D民主派咪好羨慕美國有自由民主咩?其實都係表面的,都係金錢遊戲.

    回覆刪除