2018年12月12日 星期三

大劉與希慎美少女


前幾排, 我講過那位假扮"田園"的某樂壇人仕, 在休閒的美食嘉年華場內, 大罵前邊D人慢, 阻住佢. 

咁.... 佢可能係見到大劉 同 果個希慎美少女 開拖互串後, 忽發奇想, 想效發有錢人去罵窮人, 或大6人.

有很多人讚成大劉的講法 - 睇手機會撞親細佬. 

不過, 我自己有個親歷其中的想法, 香港街上睇手機D人, 大多都係行得好慢, 而且佢地係睇到佢地前邊3-4呎範圍內D野喎, 老實講, 撞到人的機會唔應該好大喎.

相反地, 我成日都好驚, 我會撞到前邊突然減慢或停步, 果D睇手機人仕呀! 我成日都要急剎步來繞過佢地. 

其實, 睇手機人仕最危險的地方, 係好容易俾人從後撞到佢地跌在地上囉. 

其實呢, 係人多商場或場所裡, 父母記緊避免讓兒女快步走. 甚至, 那些推著嬰兒車的人仕, 為到自己兒女安全計, 也應該減漫速度呀! 這個是安全守則來咖. 而且, 都無人會做"帶子雄郎"咖, 帶埋兒女去趕時間上班? 都只係會帶兒女休閒地出來HEA下, 享受親子之樂呀.

PS: 還有, 大劉在年幼兒女面前, 這樣發火與人開拖, 不單對其健康好大損害, 而且會造成佢年幼兒女好大的 PSYCHOLOGICAL TRAUMA咖, 贏就贏個勢, 輸就輸兒女長大後的心理質素.

所以呀, 以我JJ這個加燦話齋呢嗄, 一眾港人要習慣一下慢落來, 人多地方, 無論有無睇手機, 都唔好咁急, 急就會危險加大咖.  

沒有留言:

張貼留言