2018年12月29日 星期六

如果2019年是困難的年頭..... 3

大家有沒有想過? 一到困難的年頭, 原來太平的社會, 會變得比較動蘯, 比較不安全...... 

大家有沒有想過? 為何我JJ住係加記滿地可, 會越住越無隱? 越住越情緒低落? 因為我出到市區大街, 就見到路上大把人係度乞錢, 我當然就唔可以著到滿身名牌出去啦, 免得令到這些乞錢人有比較之心. 有時我見D人有禮貌, 相貌好一D(唔似TAKE野)的乞錢人, 我真係走埋去笑笑口, 同佢地講"願神幫助", 再給他們一點零錢, 有時, 如果容許, 我會買些東西給他們食.

是的, 向別人傳遞善意的訊息, 常常笑笑口, 是十分重要, 尤其在困難的年頭. 

大家不要忽視去把善意傳遞出去, 雖然不能影響其他人, 但總能在公眾地方保持自己的安全呀. 

有一年, 滿地可這裡發生一宗案, 凶手肢解了一個國內留學生, 並拍成視頻, 放上網上媒體, 又把殘肢寄到總理和國會. 後來凶手在歐洲俾當地差佬捉左, 押回加記, 被判臨身監禁. 受害人是個同性戀者, 而凶手是個同性戀性工作者, 我自己猜測, 可能受害人存心不好, 想欺壓凶手等錢買毒品的心理, 所以, 激起凶手怒氣, 先禁錮受害人迫出銀行咭資訊, 再把受害人肢解, 逃去遠方. 

這凶手在案發前數個月, 曾經2次在街上, 來問我乞錢, 有次還在唐人街, 我一見佢年青力壯, 容易靠體力糊口, 就笑笑口走開, 沒有俾零錢佢. 

有時, 善意或和氣一點, 就可以免避禍患了.

PS: 我有個親戚, 都唔明點解, 佢老豆又會招惹到咁多女人, 成日都有女人上佢地屋企要生要死. 到佢自己本人, 本來佢媽同外婆管得佢好嚴, 一班親戚都以為, 佢唔會好似佢老豆的人生咁麻煩. 

有一年, 佢同我講, 要來我屋企住一排, 我見親戚一場, 就俾佢來, 點知佢帶埋個女友來. 其實, 令我同我父母都好唔方便, 佢女友又成日對佢態度好親暱, 旁若無人, 真係好眼冤咖嘛. 後來, 佢女友見我隔離間屋賣, 竟然價都唔講, 就一筆過買左間屋返來, 真有米.  

本來相安無事, 點知有一日, 有幾個女人來到我屋企, 話要搵我親戚, 我當然唔會講佢就係隔離住, 就話佢唔係度, 想叫班女人留個電話, 叫我親戚自己回佢. 點知班女人衝哂入來我屋企, 話要等到佢返來. 噢...... 我地當時就已經諗番起, 佢老豆D"戰跡"係有幾咁彪炳. 不過, 班女人凶蠻起上, 真係好似想係我屋企等請食宵野咁...... 

我本來已經打電話去叫佢留係屋內, 咪行出來, 點知佢個女友唔生性, 走出來八掛, 就俾果幾個女人見到, 以後的故事, 我地都已經好熟悉了, 因為佢老豆當年的往事都係咁. 後來, 住係我地對面屋個西人報左警.... 唉.... 真係好麻煩.

所以, 人們傳遞給別人一個怎樣的訊息, 其本人就會有個怎樣的人生和命運, 咪以為佢好過癮, 時時俾班米女D家人追打佢.

當然, 我這親戚成日係度笑我一枝公, 只是.... 那又如何? 好似佢的人生, 我倒不如清清靜靜好了.




2 則留言: