2020年5月10日 星期日

我這裡老人院大檸樂了.

我這裡有很多老人院出現 COVID-19 病情, 其中很多私人營運的, 平時對員工工資和福利都偏低, 現在又再沒有資源, 在疫情下向員工加薪, 當然他們的員工就很容易拒絕再上班, 又或跳槽到願意出較高薪資的其他地方或工種.

其中有一間, 上年年初, 曾經係唐人街報紙上賣過廣告, 當時我出於好奇和對將來的準備, 就去先探下路. 

去到門口, 見到佢大門口和左近D窗都好多塵, 應該成年都沒抹過, 入到去, 才知道係一對煲冬瓜的國內夫婦開的, 佢就開始同我講佢間老人院收費係點咁抵, 點咁比別間老人院低收費, 我就開始有些不祥感覺. 唔係佢地壓縮老人院的開支和服務質素, 就是老人院內的家屬要求壓縮收費. 住得老人院, 都要俾最好的自己父母嘛, 咁樣, 不如自己睇住父母無咁嬲?

之後帶我四圍看看, 都係果D基本野, 但係一入到去示範房間內, 一陣嗡味呀, 大佬, 你唔.... 耐唔時打開窗, 都要再油過油佢咖. 唉, 上手有老人住完, 就唔好俾佢有陣嗡味, 咁樣對新住院老人心理好大影響咖! 而且我發現, 佢地有好多空房, 122個房間, 極度住唔滿, 可能只有30-40老人入住, 極有可能入不乎支.

我臨走時, 專登試下佢地, 同佢地講, 攞D宣傳單張去俾我D朋友, 佢地好開心俾左一疊十幾份, 我唯有同佢地講, 只有1-2個朋友. 

後來上網一查, 原來政府已經係2年前, 出左報告, 要佢地提升服務/訓練和加購設備, 並立刻停止再提議新老人入住, 仲話如果唔改善, 就會停止牌照. 我上年2019年見到佢地賣報紙, 理由就係政府條財路無左.

唉, 私家老人院這種生意, 不單越縮越死得快, 而且風險極高. 就好似今次COVID-19為例, 爆親都係係老人院, D員工個個唔去上班(政府老人院有, 私人老人院有), 政府要派軍隊入去睇住.

咁, 家陣上邊講果間老院一爆疫後, D員工全部唔上班了, 對煲冬瓜夫婦同佢家人頂左幾日, 知道再頂唔順後, 就叫政府來接管和接走D老人. 政府就安排D老人住酒店. 唉, 這對夫婦將會面對政府巨大的索賠了. 

我後來才發現一事, 他們這間老人院是在一座歷史建築物上, 任何少少裝修都要審批呀! 怪不得佢地當初咁容易買下, 而且個價仲係好筍添. 佢地新移民來, 一定唔知道咁多, 見個價咁筍咁抵, 就買入來自己營運, 點知就奶野了. 

PS: 多年前, 我去開果間唐人教會裡, 有人推動幾間唐人教會, 一齊向唐人提供老人院服務. 本來係一件好事來咖, 不過, 對於一些連教堂裡基本設施和衛生都莫不關心的人來說, 去攪去營運老人院, 就一定不會是件好事了. 

這班人平時小小事都係度諗縮數, 喜歡攞人便宜和著數, 叫這些人去攪老人院, 唔係叫D老人去攞命仔來玩?

今天見番這些人, 再無哂聲氣話來攪老人院服務, 想必是因為.... 他們自己的父母已經百年了, 不再需要老人院服務, 就懶理他們自己當初口口聲聲去推動的理由了. 

嘿, 聰明人明白的, 這些人口中的屬靈, 都只是自己心中的投射而已, 只能引用在別人身上, 不能引用在他們自己身上. 所以, 他們不會有天國不能朽壞的冠冕了, 因為他們在地上, 已經求仁得仁, 求魚得魚了. 

不過, 他們把一心去教會慕道的人, 指到陀陀擰, 他們日後就不會好過了, 因為他們不是得罪了人, 而是得罪了那被人來慕道的真神, 他們真係會行路打倒轉, 唔會有好日子過的.




2 則留言:

  1. 香港啲私人老人院都係咁惡劣,真係天下烏鴉....

    回覆刪除
  2. 這些法利賽人本性頑固, 滿滿自身利益. 就好似不少有歷史的香港教會(香港聖公會), 當權者只care自身退休安穩生活, 高於平常的退休金, 滿口平安喜樂. 貴族教會的享樂源於香港教會早50年的集資買房地產收租.
    放縱政治當權者過份的迫害, 可憐香港年青一代大多拒絕福音.

    回覆刪除