2020年5月17日 星期日

為何我不會求其去捐錢俾人?

我JJ住係加記, 常常都會捐錢, 一來有退稅, 二來話哂參與社會公益. 

以前唔多識, 有慈善組織打來搵我捐錢, 我都無乜托手肘. 不過, 之後就大檸樂了, 變成好多慈善組織打來找我. 高峰期係一天接三單. 

哈哈, 後來我終於學會了, 先問問對方用D捐款來做乜, 再問問對方D行政費佔捐款幾多%. 通常唔能夠明確嗡出捐款用途, 我一定唔捐; 多過3%行政費, 我都會唔捐! 咁, 就剩抵D紅記呀, 宣記呀, 醫院呀, 病學研究所咁囉! 

只是我後來發現, 政黨每次選戰時, 都會來找我拉票! 原本, 這個是我們華人之光, 有得俾政客來拉攏, 有政客來聽我對加記的想法喎, 可以影響加國執政者嘛! 

但係呢, 對住這些政客最好多聽小講為妙, 一係唔講, 一講就要政治中立或正確, 或用加國人的出發點去講, 千祈咪講自己係華人, 要加國政府要點點幫華人.... 

後來, 卻發現, 原來政客的來電, 是從慈善組織捐款人名單上找到我出來的. 其實, 都岩咖, 捐得錢俾加記本地慈善組織, 這些人一定係心系加記的福祉, 政黨找這些捐款人來拉票, 甚至慕捐, 都是合情合理.

只是, 我JJ呢, 天生膽細, 喜歡政治中立, 做騎牆派, 做牆頭草, 唔想得罪人啊! 去投不記名票, 我可以呀, 但向任何政黨靠攏, 支持, 甚至捐款, 咪攪我了, 哈哈哈..... 捐錢俾慈善組織, 都己經俾人知道了, 捐錢俾政黨, 咁唔係, 另個政黨一定會知道? 噢, 君子不立危牆之下啊! 

尤其911之後, 新聞報導施襲者, 係透過假扮慈善組織來得到營運經費, 之後, 我就對任何來慕捐的組織, 都會問多幾問, 打爛沙盤問到篤! 絕對, 絕對, 唔會俾我自己的捐款去傷害到任何人.

最無恥的, 有新聞報導, 有個叫樂施會的組織, 其災後援助隊員, 在海地叫雞! 仲唔係做開雞果D喎, 仲係災後極需救助的女性! 翻查佢地D行政費係十幾個%! 怪唔得啦, 去哂迫良為娼, 頂佢個X呀! 生仔無XX呀! #!@%(#(%$&*()#$*%)*@($#)_!_)$(%()#(#_!*%#)*!()$)$(^)+.....

我相當清楚,  捐錢俾人, 是個大學問, 我寧願長期去捐給特定組織, 也不會求其去捐錢呀!

PS: 我在香港做醫生的親戚, 生活真係好節儉, 病人誤以為佢地收多多診金, 但係絕大部份都是去左掛單的醫院, 佢地自己診金佔很少很少部份! 有次我提議其中一個, 買部萬餘港元的相機, 他卻說不買了, 想把金錢用在更好的正途上. 

係啦, 我知道的, 佢地時時話D錢唔會留俾子女, 會捐哂俾慈善組織. 有次我同佢地講笑咁講, 我最怕我的捐款落入壞人/心懷不軌的人手中, 多過擔心自己亂洗錢呀! 

自己賺番來, 自己用, 天經地義, 捐一部份出去俾真正做慈善的組織, 已經係十分可貴了, 最重要係..... 確保捐出去的錢, 真係用來做善事好事, 咁就阿尼陀佛, 天大功德一件了! 

唉, 以前我去開的那華人教會, 其實又真係有好多人唔知做乜咁咖! 誤以為入教會裡, 人們就要幫佢地消災解難, 就要人地做佢地服務者咁! 好啦, 如果連D長老執事牧師都唔知做乜, 咁, 我和我的十一奉獻也會消失了, 實在太簡單了!  

好多年前, 我都已經知道左, 再有新錢賺返來, 都唔會係我自己洗了. 最近又再發現我D侄仔侄女實在太生性了, 好大機會, 佢地生活都會好掂, 而我又無兒無女, 咁, 即係, 我要諗定..... 將來捐俾邊D慈善組織了. 現在開始慢慢留意下邊D組織真係做野的, 真係幫到有需要的不幸人仕.

講開我D親戚, 個個都做人好生性呢, 就算我果個好Q麻煩的親戚, 佢成日俾D女人纏住哂, 但都係好孝順, 聽講佢成日返去佢阿媽度, 煮飯俾佢阿媽食, 一個人照起佢阿媽的生活開支, 唔洗佢D姐妹操心, 做男人, 佢都算係咁.








沒有留言:

張貼留言