2020年5月14日 星期四

有錢就一定任性?

哈哈, 最近網上傳聞, 某女星跟佢老公協議分居前, 竟然在網上用左8萬人仔, 來打償某男網紅喎!

啊! 咁..... 係咪任性呢? 8萬人仔話多唔多, 但話少唔少喎! 如果以一個普通打工仔來講, 就一定係任性了; 但如果以一個年入億萬的富人來講, 可能小事一件, 只係大家捧捧埸, 俾俾面咋喎! 

之不過呢, 對一個女星來講, 除非佢賺錢買花戴啦, 拍戲/接JOB去登台/開演唱會, 一切都係好辛苦咖喎, 咁辛苦賺錢番來, 都唔好亂洗呀!

我JJ諗呢, 任性這家野, 唔只男人會有, 女人都有咖! 

至於, 用錢來任性呢? 大家可能時時見到d男人咁做, 但係呢, 在這個女性唔洗靠男性的時代裡, 又真係越來越多女性用錢來任性呀!

我果個好Q麻煩的親戚, 佢成日俾女人纏住. 早幾年, 唔知點解佢突然移民過左來, 初時以為佢婚後, 同個有錢老婆移民過來. 係我隔離買左屋後幾個月, 有幾個女人由香港過來找佢晦氣, 才知道, 果個唔係佢老婆, 幾個女人係香港時, 都同佢有關係. 班有錢女下唔到啖氣, 任性起上來, 走過來找佢晦氣!

上年年尾, 佢帶住曾經找佢晦氣果幾個女人, 再番過來, 幫佢地申請移民, 仲係市區每人買左個高廈幅式單位. 咁, 佢就又走來搵我帶路+幫手睇買賣合約. 

唉, 見住果幾個女人幾日, 又發現果班女人同普通女人好唔同:

1. 好醒目, 能力好強, 好喜歡同人爭第一, 尤其要佢地喜歡我個親戚, 不停咁來讚佢地, 來氹佢地. 嘿, 我實在頂我親戚唔順.

2. 屋企有錢, 含住金鎖匙出世, 家庭裡一定好多叻人猛人, 所以佢地自信高人一等, 也要求自己個男人, 可以令到其他女人眼睛一亮, 根本就唔怕別個女人來搶走自己個男人, 有一種勝利者的傲視同齊.

3. 最後, 我真係想唔通, 班女人咁叻, 個個個樣都好靚姐, 佢地除我親戚外, 大把有得揀? 唔通, 這些野係有遺傳? 親戚個老豆, 又係有好多女人囉! 唉, 佢地兩父子成世人, 就真係麻煩了! 我唔會好似佢咁, 可能全因為我父親同佢老豆, 係兩種好唔同的人! 自少成長, 耳濡目染, 其實係好決定性!

最後, 唔知道打償8萬人仔果個女星, 又同我親戚果班女人係咪一樣? 

不過, 可以肯定一事, 普通女人唔會咁做.....




沒有留言:

張貼留言