2020年5月16日 星期六

紅樓夢有講, 劉姥姥入大觀園, 現在我JJ, 就入左大數據時代大觀園了.

昨天一用BILL叔叔 視窗10裡的錢錢軟件, 去睇睇我已經SET好果張股價WATCHLIST, 發現無左喎......

係咖, BILL叔叔網上賣視窗10, 賣大麭呀, 送埋錢錢果個軟件, 好多年前, 錢錢果個軟件係要用錢來買咖! 好似係1百幾十咁啦! 

現在無得用, 心中有氣難消呀! BILL叔叔你做乜鬼呀!? 捐錢去攪疫苗奶野不單止, 連自己看家之寶的視窗都奶哂野喎!

好啦, 上網一查有乜地方俾我擺張股價WATCHLIST上去, 每天俾我昅下啦! 發現俾錢都無人提供這方面服務喎! 乜以前唔係有咩, 一個月俾佢幾十蚊美元, 就可以追蹤100-200隻股價嘛!

嗱! 照常理咁諗, 有人俾錢, 就有人提供啦, 唔通2008年時D小散戶個個炒燶左, 再無小散戶會去追蹤100-200隻股價?

噢..... 不過呢, 我JJ呢, 用別一個思維去諗, 一定有人用好廉價, 甚至係免費, 提供左D相同的資訊服務了. 

俾我搵多幾搵..... 叮! 發現了, 原來 GOOGLE CLOUD有筍野, 可以入去佢個 CLOUD DRIVE 裡, 自己整張SPREAD SHEET, 打上自己想要D股名, 同埋想要D乜資訊(如PE, EPS, 股價, 52WEEK HIGH LO, DAY HIGH LO), 同埋可以做一些計算, 得出一些簡單的指標出來. 哈哈哈..... 睇下下邊佢講乜, 就知道點做了, 十分正呀!



PS: 嘿, BILL 叔叔已經好聰明, 整左個視窗出來, 由3.1 到現在10, 中間的WIN95多BUG到傻呀, 時時 HANG機, 俾人鬧到佢落地獄呀! 唔知係咪佢黑仔? 還是佢係先行者, 行先俾人鬧到爆? 這幾年佢D疫苗又係俾人鬧有負作用呀. 

佢現在話要趕快出COVID-19 D 疫苗, 我諗, 就算佢成功, 我都係等其他人打左幾個月後, 我才去打了, 由WIN95到WIN8, 佢都成日俾人鬧! 我都係信我一向對佢忠粉的JNJ好了!

不過, 在雲端大數據上, 佢一定唔夠 GOOGLE 砌了, 連我JJ不嬲都係佢忠粉來咖嘛! 現在都要離他而去. 拜拜了BILL叔叔! Sayounara 你條尾! 

好了, 既然我用GOOGLE咁 HAPPY, 我呢, 就會考慮買佢股票了. 

仲有呀, 各位GOOGLE上的網管大大呢, 大家咪睇到我有張咁長的WATCHLIST, 就以為我JJ好富有! 咁長係因為我JJ好奇心特別重, 喜歡豬事八掛咋! 同我有無錢係無關係咖喎!


沒有留言:

張貼留言