2020年5月8日 星期五

咁似我前女友, 但我前女友聰明過佢好多!

此女真係好似前女友了, 只是我女友係我面前, 從不化妝, 好坦誠咁, 素顏對著我.

初時一睇, 還以為係我前女友多年前上班時, 化左妝時拍下的. 

後來才知道係另一個人來.

再睇清楚佢標題: "失业美女一天赚了2600,开心唱起小曲儿,赚钱其实不难".

咁, 任何香港女性一睇佢標題, 都會以為佢撈偏門, 任何男性一睇, 都會懷疑佢誤入歧途! 

再睇完佢講乜, 原來佢做即日鮮, 每天係股市金市裡, 即日賣出買入.

唉, 係這個時勢裡, 做這些即日鮮, 唔係死快D? 仲係大碌裡頭咁做, 佢真係最後唔撈偏門都唔得了. 

不過, 佢講"大口吃肉"時, 又十分似我前女友. 可能上邊D女性十分普遍咁講野.

只是, 加國肉類價格超平, 片中這女仔如果來到加國, 一定會好似氣球一樣, 很快被揼漲左, 變成肥妹或河馬一件! 哈哈哈....



沒有留言:

張貼留言