2020年5月15日 星期五

吖, 我JJ突然盲左隻眼!

前兩日DOW DOW 跌左近千點, 真係好關心係咪又再跌過嘛, 咁唔係老虎蟹都昅實囉. 

今日起身, 一如往常, 開左BILL叔叔個視窗10, 入去附送的錢錢軟件裡,  睇睇下自己SET定哂個張 股價WATCHLIST呀嘛! 點知...... 瓜左呀! 彈左個ERROR MESSAGE 和號碼呀! 

嘩, 果一刻, 真係好似晴天霹靂咁呀! 失落到無比呀! 嗚嗚嗚..... 

上網一查, 原來我唔係唯一的受害者, 原來 BILL叔叔網上做好事, 買視窗10送埋錢錢軟件,  點知用幾用就死左! 

係啦, 佢最近俾人指責佢D疫苗有副作用, 整到D非洲貧民女性不育喎! 話要佢賠錢喎!

噢, 不過, 這個係公益事業來咖喎, 佢都無收貧民D錢? 我JJ買佢視窗, 附送的錢錢軟件個 WATCHLIST 瓜左, 我都唔會去告賠啦! 不過, 唔可以排除有D無所事事的人, 加上D無所事事的律師嘛! 

總之呢, 有錢人就最容易俾人索賠呀! 捐錢俾某某慈善組織, 都可以有可能俾人索賠呀! 唉, 家陣做人真係難了!

講番我自己, 我諗我都係快快搵過個地方放我張股價 WATCHLIST 了.

沒有留言:

張貼留言