2023年2月4日 星期六

個市唔跌.....

係咖, 等個市跌, 咁唔係有滿地平貨, 可以俾我入貨囉! 

點知個市唔跌喎! 噓, 唔緊要啦, 我都係等下囉.....

市唔跌呢, 我唔係瞄準D大跌的個別股囉.....

最近我瞄準到隻天然氣管股喎, 老實講, 就算將來用電車, 天然氣都仲係需要的.

本來買左後, 想等佢再跌我再買, 點知, 買左之後就急回番了!

好啦, 做人唔好貪心, 急回我就唔高追了, 賬面都算話賺左錢, 咁就放係度收股息! 

原來我才發覺到,  等係十分重要, 唔好心急, 咁風險就唔會太大, 慢慢入, 有賺就慢慢放, 咪急嘛!

不過, 我仍相信今次好難用加息來壓到通漲, D息會一加再加, 最終會造成經濟衰退, 只是時間未到, 未見到通漲壓唔到, 未見到經濟衰退走出來囉.

等..... 係一種耐性, 之後中左, 就會有奬攞, 就會買到滿手平貨了. 



沒有留言:

張貼留言