2023年2月21日 星期二

資產泡沫下, 就一定要減持紙上資產嗎?

最近富爸爸果個作者, 走出來講, 叫人快快賣哂D紙上資產(股票, 債券, ETF)...... 仲叫人買實物, 如酒, 房地產, 加密貨幣.

咁, 我自己唔掂佢講果D野, 我真係唔知佢推薦D野岩唔岩了. 

不過, 紙上資產呢...... 係咪全部都一定有泡沫先? 就算大環境講俾我地聽"有泡沫", 咁, 我認為有好多股票都唔會有泡沬囉!

當我地睇到D通漲咁升法, D野貴左咁多, D公司生產出來D野都無平過, 咁這些公司D營利係咪無跌過先? 營利無跌, 咁, 股票的長期價值有乜理由跌先? 股價跌, 但都係一時, 長期來講, 股價會向住實際價值回升.

股神選股有3點: 1. 有某程度上的專利, 新競爭好難入來爭食; 2. 有基本的慣性顧客, 可以把上漲的成本, 轉嫁俾顧客; 3. 生產成本低; 4. 有不錯增長空間.

只要D公司生意長有長做長賺錢, 又隱定賺錢, 又有發展空間, 係大環境泡沫爆煲時, 就算跌呀, 都會有一定的抗跌力, 尤其物價已經貴左咁多, 如果可以把上漲的成本轉嫁俾顧客, 這些股票就唔好賣了.

咁係邊D股票? 能源(油/天然氣/綠色能源), 藥廠, 電廠/電網,  保險. 

今次泡沫一爆煲呢, 銀行股, 財仔股, 咭仔股和REIT會跌到好金呀! 只是懷疑呢, 下跌軌道會比較長久, 唔會好似2020年頭咁, 短短1~2月就跌40%, 2~3個月後又回升番. 我諗無一年半載, 都唔會跌完回升復原. 

所以, 我估呢, 大家今次唔洗心急入市的, 慢慢等佢到低價. 

還有, 唔會陷市咁跌, 係一個個行業輪住咁跌囉, 果一期邊行壞消息, 又或俾人襟低個價. 

我JJ已經預備好彈藥, 等佢跌市時來執平貨了. 


沒有留言:

張貼留言