2023年2月27日 星期一

城中單恐怖案呢, 如果用來拍電影........

這幾日, 突區全城有單拱動命案, 嘩, 好恐怖呀, 又碎屍又煲湯, 噢...... 其實我JJ係好細膽咖咋! 

只不過, 內裡十分多疑點喎! 我心裡邊果條好奇虫虫又係度臑動了. 

嗱, 如果要我JJ用這單案來做藍本, 來寫個可以用來拍電影爆大鑊的電影橋段故事大網呢, 我會咁寫呢.....

一切都沿於有人替有勢力人仕做白手套呀! 咁, 佢地就要搵好多其他人來做寄存D錢錢的人頭嘛!

死者現在老公一家呢...... 係白手套, 無錯呀! 大家可能會問, 吓, 做咁大生意, 都係白手套? 嗱.... 嗱..... 嗱..... 咁樣佢地背後果個有勢力人仕, 就真係好有勢力嘛..... 洗錢洗成億億聲呀! 仲用埋由咖仔果邊的資金來作屏蔽嘛! 可想而知, 背後係幾大勢力呢?

咁, 死者 + 死者雙親 + 死者前夫一家, 都係寄存D錢錢的人頭嘛...... 只是死者前夫一家係這班人裡, 係最低等果班人, 唔多清楚死者和佢現在夫家背後果個有勢力人仕. 

咁, 點樣防止人頭做反呢? 當然係有直通執法施法界(總之係黑和白都通哂)的能耐嘛! 較上層果D人, 如死者+ 死者雙親 + 死者現在夫家, 就知道自己肉在針板上, 唔敢亂來, 只不過, 太低等的死者前夫一家, 偏偏因為窮得太耐, 想做反嘛!

死者前夫一家當過差, 知道點去永久消滅D證據, 又知道執法界點去查案, 知道需要幾耐幾耐才會查到佢地, 到果時, D證據都煮爛哂, 死無對證, 法理上, 死者D錢就會變成佢地D錢了. 

只是, 佢地唔明白到背後果個有勢力人仕, 上可通天庭, 當然下可以指揮某地的執法界, 一知道自己下邊的人頭失蹤左, 大概最可疑的, 係佢再下線的人頭嘛!當然立刻由 死者前夫一家開始做野了. 

嗱, 最神奇係...... 今次執法界咁快破案喎! 竟然係凶手碎屍果時捉到正? 哈哈哈, 次次都唔會咁快, 今次咁快手?

不過, 今次事件係有甩碌咖, 本來係唔會當正常案件咁查辦, 只會當係人口失蹤案, 連帶死者前夫一家, 都會失蹤, 不了了知, 只係今次已經揚左, 就無得救了. 

大家可能會問, JJ你老作啦, 有無乜乜過案參考下咖? 吓, 係有咖喎..... 哈哈哈..... 我上年又手痕, 寫左篇咁野, 大家自己去睇下囉!  

網上充生哂, 充到咁衡, 一定有原因啦.

PS: 好啦, 各位可能會問, JJ你咁鐘意娛樂圈D野, 點解你咁耐都唔撈番個明星仔或編劇仔來做下呀! 查實呢, 我JJ有自知之明, 我好奇心咁重, 如果我做LI 一行呢, 就一定得罪人多, 做明星就會俾人雪藏做凍肉, 做編劇呢, 就一定全行最笠嗡果個了. 

點解我會諗死者唔係名媛? 皆因為我果個俾好多女圍住的親威囉! 佢D女係好任性好好勝, 但一D都唔想曝光. 越有錢D人, 越唔喜歡俾人(應該係唔等洗果D人)見到佢地D名牌嘛! 而且, 真正的有錢女, 就一定會搵個靚仔到YEAH一聲的男仔來拷, 點會好似死者前夫咁笠嗡咖?







沒有留言:

張貼留言