2023年2月22日 星期三

不尊重生老病死, 尤其不知道老年有幾麻煩, 往往人生係最大鑊的.

係咖, 人老左, 人生就會麻煩左咖! 

不過, 點麻煩? 真係未見過佢地先輩老年D人, 就真係唔知囉.

移民他方呢! 如果父母只係拖住佢地來移民, 這些人大多唔會見到佢地父母再上一代人的晚年呀! 大多人唔知道, 人一到老有幾麻煩囉!

甚至有D父母根本就唔想俾子女認識到, 人一到老, 晚年有幾咁麻煩, 甚至有意隱瞞, 本想唔好把人生負面一方, 說給佢地子女知道, 為到佢地子女能夠出人頭地, 威過人地D子女囉!

有D仲差, 子女年幼時推哂佢地子女去教會, 等人地幫手教好教叻佢地D 子女, 之後就逃之夭夭, 再到佢地自己年紀大時, 佢地D子女又把佢地推返來教會. 

不過, 以前大環境好時, 教會好多人係唔致在, 況且大多只能做些PROGRAM出來, 等佢地D子女叻D, 有自信心一D. 現在大環境差, 人口老化咁嚴重, 這些人唔生性, 就只會令到佢地自己大大鑊了.

其實, 少少地讓下一代知道老年人生會麻煩, 係好事來咖, 等子女知道.... 趁住年青後生, 好好珍惜, 有大志者, 趁年青時好好去貢獻社會服務人群, 有責任心者, 最少好好管理好自己D錢, 唔好拖條咭數, 趁早財務自由, 免得成為社會的負累.

認識有人移民來加後, 父母刻意唔俾佢地認識老年D麻煩, 大概佢父母天真以為佢地自己攪掂自己老年的需要. 咁, 這些人就唔多生性了, 不單佢地自己唔理好自己D事, 連人家拍拖, 佢地要來指指點點. 人人都趕住結婚來為到自己將來負責任, 佢地偏偏出來攪破壞. 

到佢地自己適婚年齡快到尾時, 當然違背哂佢地自己D"屬靈"原則了. 其實, 其他人都無佢地咁麻煩, 佢要結婚時, 都唔會好似佢地咁來阻住人的, 只是就唔好叫人來幫LI幫路了, 因為其他人做任何野, 一定唔會令到佢地開心的, 倒不如橫過店過唔好理. 

這些人後生唔夠醒目, 又拖咭數, 到中年後半截才來買房, 唔只咩條咭數, 再咩條房屋按揭, 大概以佢地果d生活洗錢習慣, 大約係想用不斷升高的房價來做提款機. 咁, 一到現在加息時, 咁, 唔係大大鑊囉! 

這些人有少爺公主病, 唔為自己負責任, 人一到中年後截, 一切問題, 就好似慮積奬金咁, 一次過湧係佢地面前. 

佢地父母對佢地無眉不至, 原本係諗住佢地父母可以自理和攪掂(但點都要有子女幫佢地買下餸/帶去睇下醫生, 大病後就更需要子女了), 只是原本佢地買屋的首期, 和以前d咭數, 有佢地父母無償地填氹, 但一到佢地父母連錢(莫說健康)都油盡燈枯時, 當然這些人就絕望了. 

到這些人人到大大鑊的地步, 這些人竟然選擇結束自己的生命, 不單結束負債的一生, 更拋棄佢地極需要照顧的父母! 

點樣防止少爺公主病? 就係適度咁認識"生老病死"(這些人如果認識生老病死, 就唔會阻住人地結婚拍拖了), 尤其係認識老年人生有幾麻煩. 

ps: 以前認識一個竹昇妹, 佢同我講佢嫲嫲有老人痴呆病, 佢畢業後有一大堆學生貸款要還, 佢真係無公主病, 佢十分認真和真誠咁找對象, 我也好榮幸佢選擇我來認識, 即係佢認為我係一個做人做事認真的誠實人. 

只是我當時讀緊大學第三年, d功課忙到我喊, 教會又多野做到死, 週圍d朋友又成日搵我幫手, 唉, 就無時間同佢拍拖, 而且佢係離我3小時距離的別一間大學讀書, 而唔係同一間大學. 我畢業後, 來到個要講法文的地方, 人生一切進度都打亂哂, 唉, 心裡亂到再無打算.... 同佢超遠距離去拍拖了.

佢知道佢自己可能都會有老人痴呆病, 就會十分認真地找個可以附托終身的人. 只是, 佢家姐一見到我, 就講..... 我咁靚仔(通常暗指..... 靚仔無本心, 靚仔最花心), 唔怪得佢個妹妹咁遠水路來找我, 仲要我晚上10點前, 一定要送佢個妹回來. 我有d驚佢會來我教會噪我呀!

多年來, 再沒有來住了, 實在可惜!






沒有留言:

張貼留言