2023年2月17日 星期五

為何....... 由"憐憫之心", 變成魔鬼之心?

這幾牌, 我這裡地鐵常常日光日白停運, 原來不斷有人跳軌自殺呀!

係既, 我這裡冬天好多人情緒病發作, 一想唔開就去自殺了. 

大家可能會想, JJ 你咪想講,  由"憐憫之心", 變成魔鬼之心, 係因為D人對人家自殺漠不關心, 任得人自殺呀?

其實, 這個剛好相反呀! 人家如果要自殺, 真係沒有人可以阻撓得到咖! 自己可以做的, 卻是顯出善意, 但先決條件.... 是自己保護好自己, 唔好俾人來傷害到自己囉!

前幾排, 我行經我這裡市區, 係街上見到2個陌生女人, 第一個我一見到佢面目古怪, 大多唔係因為凍得太耐, 因為佢可以入去室內暫避寒, 大多係佢啪野啪大左, 我就知道我要避開佢, 已經刻意繞過佢, 行旁邊入口, 但接近佢時, 才見到佢單薄衣衫內, 只有個BRATOP. 不過, 咁都俾佢來大罵, 真係無天理!

第二個仲神奇, 佢迎面走埋來我度, 第一句就話要我幫佢, 我好心停下來聽聽佢有乜要幫, 點知道佢第一句就話"you will have your grand child!" 之後就不斷講佢自己, 跟本就無題佢有乜要幫. 我真係無諗過同佢發生乜野關係, 我就立刻快步走人, 個女人就係我後邊跟住漫罵. 唉, 如果我真係俾佢黐埋來, 就唔係漫罵咁簡單了. 

其實, 好簡直咖咋, D人自己的人生選擇, 就由得D人自己吧! 佢地要自殺, 真係與人無尤了. 面對這些事情, 真係唔好 RESULT-ORIENTED呀, 下下都要求個結果 - 幫到佢唔自殺. 如果唔係, 只會製造更多問題出來. 

點解? 我才想起, 原來我以前係教會, 都成日遇上同類的人呀! 當然這類大多入教會唔係信教, 為何這教會咁多這類人? 因為這教會D人好 RESULT-ORIENTED, 而唔係 FAITH-ORIENTED, 常常都要做到幾多幾多過案出來! 所以, 就留下這般多這類問題出來.

最大鑊的, 佢地當中有些人更把 RESULT-ORIENTED 推前一步, 要掌控別人的人生和命運. 是的, 能夠改變對方的人生和命運, 是好的, 不過, 這是聖靈的大能和工作, 而不是人為的心理學運作呀! 聖靈動不動工, 由得聖靈自己來決定吧! 不能夠因為自己下不了台, 就把聖靈架空起來! 

一在教會裡把聖靈架空, 一到要掌控別人的人生和命運, 其實, 就會好容易跌入魔鬼的網羅之中, 最後, 連佢地自己都大大鑊呀!

還有有D人更甚, 就係沃D就覺得人地入教會係因為唔掂, 想搵人幫, 佢地仲好似奉左旨咁, 要人地點點點, 其實這些人咁諗, 根本原因係佢地自己小人之心來度人, 佢地自己根本就係唔掂才入教會. 這些最大檸樂, 人地入教會真心慕道, 佢地令到別人見到教會望而卻步, 咁就真係大鑊了, 沒有從上而來的祝福, 只有詛咒.





 

1 則留言:

  1. No one is born in a rich family, take care of herself/himself is its responsibility

    回覆刪除