2023年2月5日 星期日

為何要折穿開心的謊言?

網上有很多國內人播著自己徒步走遍大江北南, 其實, 我自己並不在意人家有無出貓(搵汽車來拖), 我自己在意, 我睇佢視頻時, 是否引得我開心. 要知道如果真係一步步咁行, 真係有機會會變成拐腳的.

睇睇另一個真實的誠信君子, 佢真係誠信到踩單車走遍大江南北, 包括西藏青海高原和熱死人的新疆沙漠. 只是睇左佢一年, 見佢越來越乾瘦焦緒, 身體越來越差, 唉, 最後我真係心傷到唔敢再睇佢. 

我做人都係懶理佢真或假的, 睇完自己開心,別人又可以人生有個寄託和方向, 咁就得啦, 又唔係大奸大惡, 為害其他人的行為, 理咁多做乜呀!?


沒有留言:

張貼留言