2014年5月27日 星期二

被騙5年背後之迷

昨天, 在我這裡的華人網站, 有聲稱女性的網民, 出了POST, 話被人騙了5年青春+錢+飛機票. ..... 更把被告人的玉照登出.

本來我都無諗過追看這人D POST, 但一想到我BLOG上那無聊人, 前幾天又去煩住我的BLOG友, 真係想知道這類人為何被騙, 就追看這人的對話. 

這人跟人講左好耐, 到最後, 這人才承認被告人不缺錢, 只缺女, 即是這人一直在老吹老作, 這人並沒有被騙錢和飛機票, 被騙5年青春, 只是這人自己的想法. 

我當時真想出POST去罵佢, 想深一層, 隨他吧! WHO CARE? 正如我BLOG上邊個無聊人, 日日都有咁多人無厘頭, 理得咁多咩!

5 則留言:

  1. 可能哥個女性網民想得到大家認同所以咪咁寫出黎囉..

    回覆刪除
  2. 實在有很多人回佢來安慰佢咖, 只是睇佢寫的一切, 佢最終目的, 是想局個男的出來見佢.

    安慰下佢就話姐, 要人做這些雞仔媒人, 幫佢挖個男的出來, 就唔好了.

    看回覆D人寫, 原來有人知道個男的住在邊忽, 做乜工作咖, 不過, 可能真係有人會報料, 因為很多人對個男的批語很差, 差到用道德敗壞, 對人刻薄來形容.

    我想, 就算俾這女挖到男的出來, 唔係盞麻煩, 攪不好, 還可能有凶案發生.

    回覆刪除
  3. 係啦, 日日都有好多無厘頭, 及無聊既人架,, 哈, 有個人成日都鬧你架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈..... 我常常跟自己講, 如果我唔係OUTSTANDING過很多人, 也不會招惹這些無聊人來鬧我, I TAKE IT AS A COMPLIMENT.

      刪除