2014年5月11日 星期日

好事變壞事.....

我侄仔大學畢業後, 出來做事已經快要2年了, 真係眨下眼.

我地屋企有個家教, 就係越早上樓越早甩難, 越早達到財務自由.

我侄仔也是一樣, 今年年初聽他說買屋了. 

西人社會跟中國人社會有些不同, 我侄仔買屋的事, 可能在他們同事中傳開了, 加上我侄仔工作認真盡責, 現在佢公司工場的一個西人女技工跟他說, 想介紹佢個女俾我侄仔.

唉....在中國人社會, 有錢唔好俾人知, 買屋更不可以洩露出去. 想起我以前大學畢業後, 第一件事當然搵工, 第二件事原本係自己買屋, 不過, 當時我跟父母同住, 無必要兩間屋3個人住咁浪費, 與其買屋自己一個人住咁浪費, 我就膽粗粗咁去買左多單位的分租物業. 

那時, 無人知道我家這樣那樣, 最頭痛就係教會D人來問我屋企D事, 唔講又無禮貌, 講左就一定實有人心裡不舒服. 有次我答這些人的提問, 我家張投資移民紙上是沒有限制(即是我家做任何形式的投資都可以, 唔需要好像其他人那樣, 要開舖做生意咁麻煩, 大把人就係因為開舖而蝕哂全副身家), 只是這樣我就開始麻煩了, 總有人說我三和道我四, 最神怪的, 莫過如被人說我家來加國攞著數, 實情係我家移民後的第二年, 單單俾房屋稅都每年唔少錢, 莫說其他稅了, 只是我家收租回來, 一手收, 另一手有能力俾出去吧!

其實, 有時有些人的原罪是十分隱蔽的, 把他們自己唔好的事, 宣傳為好好, 把人家原本好的事, 宣傳為好差. 就以某教會某人拍拖結婚為例, 佢未結婚前, 見人家拍拖, 一定話人家男友這樣那樣不好, 只是當佢自己臨結婚前幾個月, 才發現佢未來老公(教會長老的兒子)欠下龐大咭數. 

原本佢自己做的婚姻決定, 無人會理會, 只是佢平時屬靈慣左, 跌左落地都要屬靈一番, 高調咁當眾宣稱, 佢因為愛而不離棄. 嘿, 別人拍拖的男友, 佢就叫人離棄, 佢的男友就不要離棄, 我心想, 別人的男友怎樣再差, 也不會差到咁樣呃個女友, 咁樣整古個女友吧! 結婚後要老婆同佢捱生捱死來還債. 

整件事, 這教會的牧師長執都不許其他會友來談論, 我希望他們是不想衝突白熱化, 但我就奇怪了, 他們卻容許當事人再來踩其他人一腳. 難道只有這等人是好人嗎? 實在是自欺欺人, 旁人好的東西, 被他們數到一文不值. 到今天, 我仍然叫人避免去這等的教會聚會, 與其一肚氣, 倒不如在家中讀聖經好了. 


沒有留言:

張貼留言