2014年5月31日 星期六

唔撈醫生.... 離職後好陰公

我一向都對醫護人員好有好感, 想法特別傾向佢地.... 

我母親一向睇開幾個醫生, 今次呢, 其中一個男醫生, 年紀50 咁上下, 都未到退休年紀, 但前排就唔再做了. 

這醫生原本就住得好近我家, 大約幾分鐘距離吧, 今天放工回家, 見到這醫生在路上百無聊賴咁行著, 頭無梳好外, 連衣著也有點像個流浪漢, 唉, 實在令人十分心傷. 服務了病人多年, 離職後他不適應, 也可能加上被調查呢, 心情當然不靚了.

我十分尊重醫護人員的隱私, 但聽到路邊社消息講, 有女病人投訴佢喎..... 

不過, 我就直覺覺得, 這醫生不是這樣的人. 只是有次我帶母親去睇佢, 排隊登記時, 有個表情好奇怪的女人來打我母親的尖, 我一見到個女人好似一些精神病藥物的使用者, 我立刻同我母親說, 不要理佢, 由得佢打尖, 唔值得跟這些人衝突.

我現在回想起, 如果真係這個瘋婦來投訴個醫生, 這醫生釘牌就真係唔抵了. 男醫生好難證明佢地自己無性侵女病人, 尤其現在我這裡政府要節約省錢, 醫生無能力請個女護士係身邊傍住佢, 就更容易俾人毛告佢. 

PS: 唉.... 有時世界真係好唔公平, 一個咁好的人, 到頭來佢地生計和生活都朝不保夕, 實在令人婉惜不已.


沒有留言:

張貼留言