2014年8月15日 星期五

大家會帶他回家嗎?

前幾天, 在我這裡的COSTCO見到佢, 佢好可憐咁癱左係部購物車仔上, 

噢..... 真係陰公了, 每一個人行過, 都用奇特的眼光望住佢, 心裡問著為何製造商整隻咁大的毛毛熊公仔出來?

佢有幾高? 高過我, 有個鬼妹想剅起佢企係身來影相, 點知唔夠力..... 鬼妹已經比我地唐人妹大力好多嘛.... 鬼妹身邊個老豆, 為左氹女兒開心, 就用盡九牛之力, 張隻熊公仔剅到企起身, 熊仔高過鬼妹老豆, 鬼妹行埋去, 只到佢胸口.... 

莫說大家在香港了, 連我這裡張床大過香港D床, 佢一睏左上去我張床度, 我就再無位睏上去了, 呵呵呵..... 大家話啦, 如果我要收養佢, 我一定要換張KING SIZE的大床呀, 哈哈哈..... 




5 則留言:

  1. 影個正面來看,得意嗎?我在韓國的Henry's Village見過成個人咁高,不知是不是它們的家族

    回覆刪除
  2. 你可買一個回去當朋友一起生活

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果$40元可以買個朋友回家, 又幾好呀, 只是我真係無咁多地方來招呼朋友了, 哈哈

      刪除
  3. 哈哈!不能放床上了,我在多倫多個親戚屋企見過一隻咁上下大的,唔係放在床上的,係放在地板上,當坐在地板時當梳化坐塾坐或用來挨下,不是用來攬的。

    回覆刪除