2014年8月6日 星期三

滿地可街頭版的 Nicolas Cage

噢..... 這裡有沒有他的影迷? 如果有呢, 唔好來打我喎..... 哈哈哈..... 

因為...... 我上個星期六, 係我這裡市區街頭上, 見到有個...... 好似國內街頭犀利哥版的 Nicolas Cage, 不過, 這個Nicolas Cage 污糟D, 頭髮白D亂D長D, 鬍鬚長D白D亂D, 眼神抑鬱D疲倦D, 表情呆滯D幽怨D, 係度自言自語, 十分似個街頭流浪漢.

我初初還以為係度拍緊片, 就四圍望下有無人係度拍片, 仲諗住問下D人有無臨記(EXTRA)撈, 還掂我果日無所事事, 落來唐人街四圍拱, 聽說出出一個鏡頭的EXTRA, 都有一百幾十剅咖喎. 

點知, 失望地係無攝影機呀, 即係這個唔係真的Nicolas Cage, 係真正的街頭流浪漢, 噓..... 失敗呀...... 無癮呀..... 我又無得發明星夢了.

上次, 我係街上行, 未有擦覺迎頭來著的一班人, 係係度拍電視劇, 等我見到攝影機時, 已經過左我. 後來我在電視劇上看番, 都影得我唔夠靚仔呀, 真係令我情緒好低落呀, 哈哈哈..... 

PS: 佢有1/4的中國人血統, 多年前, 佢去台灣宣傳新片, 唔記得佢果次係俾小S 還是大S訪問佢. 果次佢被問及會否有在外邊偷食, 點知佢的答案卻令很多中國人驚訝, 佢答佢才剛剛結婚, 倒不會這樣來毀滅自己的婚姻生活. 很多中國人不知道, 西人分開很多不同種類, 佢雖然1/4中國人, 但有一半卻是意大利人, 很多意大利人其實很保守的.


沒有留言:

張貼留言