2015年8月10日 星期一

床褥上再舖

腰痛或頸痛了幾年, 一直去找人按摩......只是..... 有次想去買新床褥來試試.....

誰知個SALES 同我講, 佢地的床褥上邊有軟塾, 可以減少腰痛. 

後來我說考慮一下, 佢就同我講, 佢地還可以分開買喎, 即是上邊有塊野舖係己有的床褥上. 

我立刻買回來試試..... 

真係無左腰和頸痛, 但都要看埋今年冬天了, 不過, 真係很已沒有再要去按摩了.









9 則留言:

  1. 咦.....我都有興趣喎~你地哥邊買要幾錢呀?我記得我地要千幾蚊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地這裡係WALMART有賣, $40加元+TAX, 大約$46, 你有興趣, 就等我問問寄來給你要幾多錢, 如果平郵(可能$30-40以內)又不近聖誕, 應該11月前你會收到.

      刪除
  2. HI, Mr JJ,
    我也想知道牌子和止痛原理, 可以告之嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看看這條LINK http://www.walmart.ca/en/ip/mainstays-15-inch-fusion-memory-foam-mattress-topper-twin/6000188316983

      原理其實十分簡單, 床褥是平, 而背部是曲, 即是只有少部份背部受了全個身體重量的壓力.

      當我們人年紀大左, 血液運行差左, 晚上睡覺時壓著背部嘛, 尤其因為天氣冷, 縮在被窩內, 身體就少了轉動呢, 所以就只會壓著背部同一地方, 令到血液運行更差. 這張FOAM, 令到受壓的背部壓力平均一點, 本來1平方呎面積的身體受壓, 現在把壓力分到全身.

      還有一個小TIPS, 我現睡覺, 不把被蓋到頸, 只蓋到胸口, 上身穿上合室溫的上衣, 那麼, 雙手和手臂在被窩外, 就加大了睡覺時, 身體轉動的機會, 就不會壓死同一個背部地方.

      刪除
    2. 已經上網買了!
      是 Mainstays 1.5 inch Fusion Memory Foam , 對嗎?

      刪除
    3. 你可以直接去 WALMART買.

      刪除
    4. 幾神奇喎. 係咪每個格仔都好似棉花糖咁軟林林o架 ? 個原理我都係明明地而已. 係咪咁, 背部多數最大部份壓到床上, 腰後一般會中空左, 咁背部因為壓在軟墊上, 令後腰下的軟墊凸起, 頂住後腰, 所以腰有野頂住, 係咪咁呀 ??

      刪除
    5. Mainstays 1.5 inch Fusion Memory Foam, 最細都係DOUBLE SIZE, 4 呎 ?

      @@

      刪除